
Siz ne düşünüyorsunuz erkekler kızların kılına/tüylerine karışmalı mı?
#ZahmetsizGüzellik
#Meczup

Erkek önce kendi kılına tüyüne baksın sonra kadınlara karışsınlar. Kendileri Ayı Yogi gibi gezerken kızların belli belirsiz kılına tüyüne laf etmeleri komik oluyor.
Temizlik ve daha rahat bir yaşam için kıl tüy alınmalı tabiki, alınması gereken belli başlı yerlerin.
Ama kalķıp, koldaki belli belirsiz anca güneş vurunca belli olan kılları almaya gerek yok. Kadınlarda her şeyden önce insan ve herkes kadar kıl köküne sahipler. Sırf kadın olduğu için "tek bir tüy bile olmamalı kadın dediğinde" diyenler önce kendi erkekliklerini sorgulasın.
ya erkek her nekadarda umursamasa bile bensevgilimin yaninda kolumdakilerden bile rahatsiz oluyorum bu benim düsüncem tabide bence temiz olmali yani bacaklari olsun kollari olsun temiz olmali
Ben kendime ne kadar dikkât ediyorum da eşim kendine o kadar sıkıntı verecek ki? Kendi rahatsız oluyosa sağlığına etki etmeyecek yöntemlerle almak isterse alsın ama tutupta iğrenç tiksinç diyecek kabahat işlemem, onu söyleyen erkeklerde kendine bir baksın göbeği ondan önce bitiş çizgisinde ama sorsan kadın bakımlı olmalı... hadi lann ordan
Kız dediğin kendine bakmalı sevgilisi umursamasa bile kız da kıl tüy olmamalı
Cevap
140Cevap
Bana her türlü severim acı çekiyorsan yapma diyen erkek arkadaşım olmuştu. Gerçekten sevenler görmüyor demek ki 😅
Tabi kendim için ağdaya gittiğimden devam ettim yapmaya 😅 yine de çok hoş bir davranış, düşünce. Böyle erkeklerden biriyle evlenirim. İkinci türdekiler uzak olsun
Hijyen açısından cinsel bölge ve koltuk altı zaten alınmalı. Rahatlık açısından bacaklar da öyle. Fakat geri kalanı isteğe bağlı olmalı. Sırtı ve karın bölgesini aldıran kadınların yarısı "eşim/sevgilim böyle istiyor" diyor. Ne kadar can sıkıcı bir durum? Bir kadının canı ne kadar yanar umurunuzda değil yeter ki size güzel görünsün. Hayır bir de eşlerine bakıyorsun orman kaçkını gibi. Dış görünüşe bu kadar önem vermeyin. Hepiniz bu dış görünüşünüze kaybedeceksiniz.
Birincisi dinimizce temizlik imanın şartlarından biridir, ikincisi de insan kendi hijyeninden sorumludur. Ama kendi hijyeninden sorumlu olsa bile partnerinin de olaya bakış açısını değerlendirmeli. Sonuçta kimse ter kokusu ile bir toplum içinde dolaşmayı, ya da yanına ter kokan birinin oturmasını kabul etmez demi. Buda böyle birşey partnere karşı.
Ya hanımlar sırt, karın buraları anlıyorum da genital bölge, bacak, yüz alınsın bir zahmet.
Oldu olacak #kılımakarışma hashtagı açın sakallı bıyıklı gezin bari arkadaş, yapmak zorunda değilsiniz ama yapsanız hem hijyenik olur hem de gözümüze hoş gelir.
Öyle gerçekten. Eşimde öyle umursamaz amaben kendim rahatsız olduğum için ve güzel görünmek için bakımımı yaparım.
Tabii ki doğru olanda o zaten.
Yani zaten bakımlı ve temiz olmaya titizlik gösteren bir kız veya kadın asla öyle bir erkeği iğrendirecek veya soğutacak gibi durumlarda olmaz.. Ancak kadınların tüy aldırma sorunu tüm dünyada toplumsal bir güzellik anlayışı nedeni ile olmakta..
Arkadas yav sevdiceginin yuzune bak gozune bak alnina bak killara bakmak icin bahane aransa kadinlar bizi goril gibi gorurler istedikleri an ortayollu bir bakimi yeterli gorurum ben... tabi beni begenen olmadigi surece bana halt yemek duser ama maksat yorum olsun
Pardon da kadınlar bir sürü acı çekerek o tüyleri alıyo ve bunu yapması zorunlu çünkü çirkin görünüyo ama erkekler orman kaçkını gibi dolaşabilir çünkü onlar erkek oldu canım😒 ayrıca erkekligin belirtisi kıl tüy değildir o yüzden o iğrenç görüntüden kurtulmayı kendi işlerine gelmediği için "kız gibi olmak" tabiriyle kullanıp da kendilerini kandirmasinlar. Hepsi iğrenç kıl yumakları 😒😒😒
erkek alınca oğlan gibi duruyor kız gibi durmaktan daha kötü 😁
@GamsızBaykuş-_- hiçte oğlan gibi durmuyo anacım bak Koreli erkeklere hepsi taş gibi hepsi bakımını yapıyo da çıkıyo sokağa valla helal olsun
Genital bölge , koltuk altı alınması şart bacak ve göğüsler isteğe göre kısaltılabilir makineyle bence ben spor yaptığım için bacakları da alıyorum ama normal düşüncem bu yönde , diğer türlü bebek gibi yakıştıramıyorum cidden.
@GamsızBaykuş-_- ama ben cidden baya yanlış anlaşılmışım ya şoktayım şu an 😲 ben herkes kıl yumağı gibi dolassin demiyorum ki tabiki temiz olcaz yani ama kadınlar o kadar acı çekerken biz erkeğiz zaten erkek dediğin kıllı olur düşüncesi çok yanlış geliyo bana neden kadınlar bu kadar özen gösterirken erkekler böyle dolaşsın ki onlar baksın kendine
Erkek ve kadın birbirini tamamlayan bütünlerdir. Erkeklerin vücutları, saçları, sakalları, tipleri gibi şeyler kadınları nasıl ilgilendiriyorsa kadınların kıl tüyleri de erkekleri o kadar ilgilendirir. Kadın erkek diye ayrım yapmayı bırakın bir insanın dış görünüşü başka bir insanı ne ilgilendiriyorsa o kadar ilgilendiriyor.
Bayanlar bakımlı olmalı ama kendileri icin bir erkek istedi diye değil. zaten kendin icin bakımlı olduktan sonra karşındaki erkeğe o lafı ettirmemiş olursun
Hani bazı kızlar 'erkekler kollarındaki ormana bakmadan kızların tüylerine karışıyor, ilk önce kendileri alsın' diyor ya. Bunu hiç anlamıyorum. Kadın erkeğe göre çok daha güzel ve ayrıcalıklı yaratıldı. Kendilerini nasıl bir erkekle kıyasyalabilirler? Buna gerek yok çünkü halen erkek olma şansları var
kıl belli bir yerden sonra koku yapar o yüzden alınmalı bence temizlik açısından ama mesela erkekler kız dediğin jiletle almaz diyor e tamam ağdayla alalım ama o da kararma yapıyor bu defa kararmış ten sevmem diyorlar yapacak bir şey yok ayrıca sanıyorlar ki çıkar çıkmaz ağda yapılır öyle bir şey yok belli bir uzunluğa gelmesi gerekir düzgünce alınabilmesi için.. Yani bilip bilmeden uzaktan konuşmak kolay.
Seven görmez diye bisi yoktur. Temiz olmasını isterim. Kadına temizlik yakışır. Seksdede bu çok onemlidir.
Kadın dediğin diye başlayan her türlü cümleden nefret ediyorum.
Feminist was here.✋
@GamsızBaykuş-_- always here ✌️
Lazere herkesin parası yetiyor sanki anasını satim verin parasını gidelim ayrıca ağda o kıllar çıkana kadar da beklemek zorundayız siz ne anlarsınız işiniz kolay tabi
Ben puruzsuzsem erkekte öyle olacak o kadar
Kendileri ayı gibidir dedikleri erkek
Siz kadınsınız bu bir tutulamaz
Ama benim için tabikide herşey karşılıklıdır
Benim için nekadar ugraşıyorsa okadar değil daha fazla muamele görür
Ve hele o yiğici para avcısı kızlar sesinizi kesin bence size ayı bile çok
Kendileri ayı gibi, bir de bizdeki tüğleri dert ediyorlar.
Erkekler genelde özel bölgeyi dert etmiyor :D ama tabi ki bacaklar kollar tüysüz olmalı :) özel bölge için temizlik çok önemli ve temizlik tüysüzlük demek değildir :D
Ben kimsenin kişisel temizliğine karışmam aşırı samimi olmadığım sürece insanları da ona göre değerlendirdiğimizde için hayatımda olanlar da dikkat edenler oluyor haliyle :)
bence herkesin kendi fikri aldırıp aldırmamakta o karar verir fakat benim şahsi fikrim şu, ben sadece kadında değil erkekte de tüy sevmiyorum daha doğrusu tüy sevmiyorum ben evet
Kadın dediğin tüysüz olur diyenler allah rızası için bir kere ağda yapmayı denesin
bir kadın pis gezmemeli tabiki erkekler için değil kendim için bakım yaparım insan kendini öyle daha huzurlu hissederbence
Tertemiz olmalı.
Dikkat etmeli.
Aynı şekilde bende öyle.
Bunlar ilişkinin sağlığı açısından önemli
yani bir meşru ilişkiyi ele alalım. karı koca. koca bu durumda sorunun cevabı karışabilir. ama tabi bu konuları erkeğe müdahale ettirmemek daha iyidir. cidden çoğu erkek bunu demekten imtina eder senden daha cok sıkılır.
Erkekler bok yesin kadin anadir topraktir. Orasini burasi alip erkeklere guzel gorunmeye calisan kadin iticidir kendinizi her halinizle sevin.
Bacaginda sirtinda ya da kalcasinin ustunde ya da gogsunde yoksa gerisi sorun degil zaten fazla kil olunca hormon bozuklugundan oluyo herseyin caresi var basarim parayi epilasyona gonderirim
erkekte gerekli bolgeleri almali ya bu kil mevzusu sadece kadina dayatiliyor sinirleniyorum ama
Ben kendi kıl tüyümden rahatsızım ondan yoksa erkek kadin olayi segil benim için
Bence kızlara kıl yakışmıyor. Üniversitede almayanlar var iğrenç duruyor.
Çok ilgilendirir kıllı bir hatunun erkekten hiç bir farkı yoktur
Beni çok ilgilendiriyor
Tiksiniyorum
Midem bulanıyor
Maşallah ülkemizin kızları erkekler ile yarışıyor
Bakımlı olun kızlar
Erkekler kıl yumağıyken kızların kıllarından tiksinmeleri ne büyük çelişki..
Bence erkekte bakmalı onlardada epilasyon yayginlassin
Kankamdan biliyorum amcamın oğluyla evlendi bazen aramızda muhabbet geçiyor anlatıyor 😀kocası yani amcamın oğlu aşmasanda önemli değil ben seni her halinle seviyorum diyormuş😂
Karıştırmadan halledeceksin. Kendime bu konuda laf dedirtmem yani yerin dibine girerim öyle bir şey olursa herhalde
Olmasi gereken, teşekkür ederim :)
Karışmasınlar bence. Hem bunu yapan erkeğimsilerin çoğu burnundan kıl fışkıran ve cinsel organını dahi temizlemeyenler
Kendi çevren adına konuş.
Lazer yaptırdım tekbir tüyüm bile yok şükür ve kadın dediğin evet tüysüz olmalı...
Valla elimde değil..
Kendimde göğüs kılından da tiksinirim..
Kadında bacak kılından da..
Bir kere tatildeyken bir kızı görmüştüm bacağını da..
...
Kınamak gibi olmasın elimde değil..
Biz kılımızı tüyümüzü alıyoruz rahatsız olan erkek önce kendi kılına baksın bazı arkadaşlar lazer önermiş lazerde kesin çözüm değil kökü olan bişey sonuçta çıkıp duruyor
şimdi durum şu kimi insan kıl sevmez ben gibi tiksinir ve haklılık payı da vardır çağ teknoloji çağı lazerdir vs var ve bunların nimetinden yararlanmış bir insan olarak söyluyorum bakım iyidir...
Ben erkeklerde bile fazla kili sevmiyorum ya😂 kaldiki kadindakine ok vercem 🙂 ne hikmetse hoslandiklarim da hep köseydi. yani baya baya az killi😂😂 sakal bile zorlasan azicik cikiyodu
Kişisel bakım kimse kimseyi ilgilendirmez ancak ben ne bir erkekte nede bir bayanda kıl/tüy durumlarını doğru bulmuyorum. O yüzden bakım şart bana göre.
Çok ilgilendiriyor kendilerine bakmadan kızlara laf atıyorlar sanki hepsi yumurta gibi 😒
Kıllı gördüklerini halı sahaya götürmeye çalışıyorlar :(((
Her iki cinste birbirinin tüyüns kılına karışmalı kardeş. Ben de karşındakinin bacak kıllarından rahatsız oluyorum.
Net gerizekalilik. Kendisi maymun gibi killidir. Yagmur ormani gibi haline bakmaz lazersiz kiz olmaz aga diye dolanir
şahsen ben de tüylü kadına dayanamıyorum, öperken, emerken heryeri tüysüz olsun , her yere dudağımı değdirebileyim, vücuduna değecek tek kıllar benim sakallarım olsun istiyorum
Tamam görüntü açısından kötü gözükebilir fakat her zaman mükemmel olamayız. Keskin konuşanların görünüşünü mantıklı bulmuyorum ya/:
Beni ilgilendirmez. killi bir erkek olarak kızlar kılsız olsun demek ne haddime.
Karışmam kendi akılları var. Kadın da kıl tüy görmek çok itici bir şey.
Ben erkekler icin degil kendim icim aliyorum sahsen kisin benim koltumaltimi bacagimi kim goruyo sanki ama ben onlarin varligindan rahatsiz oluyorum.
Pürüzsüz olmalı diyen erkeğe hak veriyorum ama kendisi goril olmadığı sürece
Seven erkek görmez, rahatsız olmaz alınması gereken yerleri alın ama gerisi Allah'ın verdiğidir aynende öyle be arkadaşım
Sevince saygın olur, saygından dolayı kendine daha çok bakarsın. Eğer kendine bakmıyorsan ne sevgi ne de saygı kalmış demektir.
Ya reglimizle bile ilgileniyor bizden cok takip ediyorlar Meczup Hanim'cim:)
Issiz onlar issizlikten :)
Herkes kendini nasıl iyi temiz ve mutlu hissediyorsa öyle yapsın. Lakin çevresindekileri hoş olmayan kokularla rahatsız etmesin de.
abartılı olmadıktan ve temiz olduktan sonra çokta önemli değil. . karşındaki insan yahu bırakın bu işleri sevin ve anı yaşayın
her ne kadar aslında bılımsel olarak ınsan kıllı bır hayvan turu olarak lanse edılse de kılsız olmak daha ıyı.
Ben kendim için yaparım temizliğimi. erkekleri ilgilendirmez benim vücudumdaki kılım, tüyüm. Onlar kendilerine baksınlar
Hem hijyen hem temizlik açısından alınmalı. Erkek içinde göğüs ve kol kılları alınmasa bile kısaltılmalı diye düşünüyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar