
Dövmeli erkekler dominant karakterlimi olur kızları etkiler?

Dövmeli diye özel bir çekicilik katmıyor. Ama vücudundaki kıl gözeneklerinin hepsini dövmeyle kaplamışsa itici duruyor. Ama küpe takmış bir erkek her türlü çekici görünüyor yani. Allam sen affet.
Zaten yıl olacak bugün 2018. Dominant erkek mi kaldı ya. İlişkide eşitlik en seksi gelen şeydir.
Dövmenin nasıl olduğu ve nereye yapıtırıldığına göre değişir. Güzel bir motif ve pozulu bir kola yapılıyorsa güzel olabilir.
Hımmm baksen :)
Daha ilgi çekici geliyor kızlara şimdi dövmeyi yapdırmaya birçok aile izin vermez acısı şunu bunu kılı tüyü vede uç nokta bir tip herkezde dövme olmaz illaki dillat çekiyor askerden geliyim sol koluöu kaplatıcam komple
Kızlar "farklı algısı" olan her erkekten hoşlanır. İsterse kafasına huni takip gezsin. Onuda farklı gören olur.
O derece diyorsun yani kanka ;)
Cevap
70Cevap
Pskolojik olarak etkiliyor sanırım dövmenin acısına katlanmış falan
Ve asi ruhu temsil edişi
😂😂😂
#BirKezbanınSeyirDefteri
Ergenler beğenir akıllı zeki kız beğenmez ben dövme olayına katılmıyorum yani dövme yapan biri rahat biridir özgürdür yani hepsi olmasa bile genelinin psikolojisi bozuktur evet yakisabilir ama gerek var mı yok tabi bu benim. gorusum
Ergenlerle ne alakası var ya bu bir tarz meselesidir. Marjinallikten hoşlanan insanlar gayette severlef dövmeli insanları. Yani bunun yaşla bir alakası yoktur 🤗🤗
Hayır ben beğenmiyorum şahsen.. itici geliyor.. dövmeye karsiyim ben aslında ama olacaksa bile erkeğe değil kadına yakışıyor benim görüşümce oda küçük zarif dövmeler
Çektiği acıyı düşünürsek yok değmez yani. Bir kere sağlıklı bir birey değil vücuduna yüzlerce iğnenin girmesine izin veriyor. Ruh hastası gibi birşey
Sence 😊
Dövmedir, piercingtir bunlara hiç gerek yok. Allah temiz bir vücutla yaratmışsa bizi temiz bir vücutla kalmak en doğrusu olur.
Bence alakası yok zaten bir erkeği sevdiysem o dövmeli olsa da hoşuma gider teni dümdüz olsa da beğendiğim erkek nasılsa hoşuma giden odur bence
Dövme bazı kızlara itici geliyor. Ama bence güzel, ayrıca dövmeyi beğenirim ben banane dövmenin sahibinden.
İşte bu resimdeki gibi olcaksa beni kesinlikle etkiler.
İşi biliyorsun :)
Her zaman 😂
Zevklisn ;)
Kucuk dovme neyse de büyük büyük dövmeleri olan adamdan igrenirim
Ben dövmeye karşıyım.
Dövme yapacağına git iki rekat namaz kıl
Ya şimdi herekes bir İbrahim Çelikkol değil 😂 Dövmeyi sevmeyen bana bile sevdirdi 😂
yok be kardeşim o ne öyle iğrenç bence. Zevkler farklıdır tabi ama ben sade seviyorum.
Her dövme her erkekte güzel durmuyor ya bazıları çok çirkin oluyor
Her erkek dövme kaldıramıyor ama kaldıran erkekler çok tatlı oluyot
Hayır, her bayan farklı kişi sonuçta. Herkesin hoşuna giden tarz farklı
Hayır, aksine aşırı özgürlüğe düşkün biri gibi kabul ediyorum öylelerini
Sırtıma pegasus dövmesi yaptıram iki kolumada iki küçük yeleli aslan 😂
Görsel olarak evet, abartıya kaçmadğı sürece... Yok maalesef dominant karakterli olmuyor..
Dövme genelde kaslı erkeklere yakışıyor ama dövme bence etki etmez
dövme pek bir etki sahibi değil ya olsa da olur olmasa da olur yani
Ben sevmiyorum dövme felan vücudunda hiç bir iz olmasın aman amannn😋
Keko gibi her tarafına yılan ve ejderha dövmesi yaptırmadığı sürece dikkatimizi cezbederler.
Ya hepsini değil de omuza falan yakışıyor bazen beğeniyorum bazen beğenmiyorum
Diğer erkeklere göre daha ilgi çekici oldukları BENCE bir gerçek.
yooo sacma bı etken.. dovmeye bayılan hasta olan kadının aklındna sorunu vardır
Bence daha çok ilgilerini çekiyor üstüne birde vücut yapıp dövme yapınca
ben severım de bı tane olcak anlamlı olcak her tarafına yapanı asla sevmem yanı ıgrenc bence
Hayır ben beğenmiyorum açıkcası herkesin zevki farklı tabi
Dövmeye karşıyım. Bunun karakter ya da çekicilik unsuru olduğunu düşünmüyorum.
Tüm vücudu kaplayan dövmelerden iğreniyorum. Fakat ufak tefek göze batmayan dövmeleri beğeniyorum.
Evet etkinirim. Dominant olduğunu hissettirir evet kadın için de aynı şekil de.
Benim ilgimi çekiyor ama boydan boya her yeri dövme kaplı olanlar değil. az dövmesi olanlar
Ben begenmiyorum tam tersine sogarim tabi Herkesin kendi tercih meselesi sevenler yaptirsin :)
Evet daha bir etkileyici görünümü var tabiki.
Ama dövmeyi yaptırana bağlı biraz da
Küçük bir dövme sorun olmaz lakin fazlasını istemem dikkatimide çekmez
Dövmeden fazlası vardır, hiçbir özelliği olmayan damalı eşekleri kim sevsin
kol dövmesi güzel olmuyor bence ama parmaklar ve boyun bölgeleri güzel oluyor :D
Düşünmüyorum. Bir dövme ile dominantlığı bir araya getiremeyiz.
bunu sorduğum bir çok kadın anlık olarak evet, ömürlük olarak hayır diyorlar..
Sakalli erkek etkiler
Sana köse sakalsız herifler denk gelsin de gör :) ben sakalmı soruyorum burada :D
Sakalli erkek sakalsizi dover
Yanlis yazdim sakalli erkek dovmeliyi dover
Hahahahaha :)
Karakter olarak fark ettiğini düşünmüyorum ama çekici bir unsur
Dövme modeli, boyutu, nereye yapıldığı da önemli herkese yakışmıyor bence.
Valla dostum bunlar etkilemek için boş işler. bunlara gerek yok, bir bakışım , bir gülüşümle kız bayıltana çıktı adım 😂😂
Kocama tüm kolunu kaplayan dövmeler çok itici ama yazılar, şekiller vb. çekici geliyor
Hayır ne alaka benim dövmem yok ama yine de beğeniliyorum
Abartisiz bir sekilde olabilir benim esimdede var kotu durmuyor
Dövme ile alakasının olduğunu hiç sanmıyorum. O zaman erkeklerin yüzde 95 i dövme yaptırır ve sevdiği kızı etkilerdi.
Dövmeli ya da dövmesiz bir fark olduğunu sanmıyorum. :)
Kadını döven, dövme yaptırsa nedir, yaptırmasa nedir. Önce bir adam olmayı başarıp kadına değer vermeyi bilsek zaten dövmeye gerek kalmaz..
Sebepsiz yere abartı olmadığı sürece çok etkileyici oluyor
Bu paylaşimdan sonra ipini koparan dövme yaptirmaya gider şimdi😂
Bence gereksiz boş kötü bir şey, insana birşey katmaz
Net bir kanıdan bahsetmek çok zor. Bazı dövmeler itici gelebiliyor.
Yani dövmesinin ne olduğuna bağlı bence. 🌺
Her dövmeliyi beğenmem. Dövmenin o adama cuk diye oturmuş olması lazım.
yardım edin yoksa ölcem büyü işinden anlayan bana yardım etcek varsa bakın
Evet ben seviyorum dövmeyi
Fazla abartmassa evet hoş duruyor
Hayır, ben beğenmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar