Bir dergide okumuştum beğenmiyorlar diyordu. Sizce doğru mu?
Beğeniyor
Begenmiyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Erkekleri bilmem ama ben sevmiyorum. Hem uzun tırnakla yemekte yapılmaz. O tırnağın içinde ne mikroplar var Allah bilir.
Hic hijyenik değil.. mide bulandırıcı.
Fantazili zamanlarda olabilir ama onun dışında olmasın bir zahmet
ne sıfır ne de çok uzun
im.haberturk.com/.../925647_detay.jpg
Cevap
39Cevap
Begeniyorum ama ojeleri silinip gitmis bakimsiz manikurunu yapmayan olursa o guzel durmaz. Uzun tirnak bakim ister temizlik ister.
Iyy leş leş ulan o tırnaklarla nasıl yemek yiyorsunuz nasıl yemek yapıyorsunuz 😏
Aslaaaaaaaa...
Kokoş oluyor öyle tipler.
Sade olsun hoş olsun
Bizim olsun.
Beğenmiyorum.. Yanlışlıkla beğeniyor seçeneğine bastım.
Çoğu zaman beğenmiyorum özellikle kırılmış tırnaklar ve silik ojeli bayanlarda hoş durmuyor 😂
Uzun tırnaktan nefret ederim
Dogalsa evet. Yapay tirnak sevmiyorum.
çok uzun olmadığı sürece evet güzeller..
o ne öyle cadı gibi :D
Çok uzun olmazsa evet
doğru düzgün bakımını yapıyosa hoş tabi
Ben beğeniyorum. Sırtıma bağırması zevkli oluyor.
Leş. Görünce midem bulanıyor
en nefret ettiğim şey..
herkese yakışmıyor ama severim
bayılıyorum hastasıyım..
olmazsa olmazımdır
kavga etmedikce sikinti yok
Beğense, mese kaç yazar?
. eğenmiyoruz
Doğru beğenmiyorlar
kusacağım
Beğenmiyorum.
Çok uzun olmadığı sürece güzel
kesinlikle hayır
Ben beğenmiyorum :))
Beğenmiyorum.
Yeap
Beğenmiyorum itici geliyor
Uzun tırnağı sevdiğim söylenemez.
Beğeniyorum.
beğenmiyor
Beğenmiyorum.
ayaklarda evet
Beğenmiyorum ben
çok kötü bence
naayyyynnnn
Beğenmiyorum
evet
asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar