Kulağımdaki delik iltihaplandı. İltihabı nasıl akıtırım?

Kulağımı deldireli 2 buçuk ay oldu. Yaklaşık 1 buçuk ay boyunca kulağıma takılan ilk küpeyi hiç çıkarmadım ve gayet güzel baktım. Herhangi bir iltihaplanma, şişme ya da kızarıklık olmadı. Fakat 3 gündür delikte iltihaplanma oluyor ve küpeyi her çıkarışımda sanki deliğin içinde bir şeyler yırtılıyor. Küpeyi takarken de yine aynı şekilde bir şeyleri delerek geçiyor küpe. İltihabı bir türlü akıtamadım ve artık küpeyi tak çıkar yapmaya korkuyorum. Bir de küpede tuhaf bir metal kokusu var. Küpeyi yıkamamdan kaynaklı bir şey olabilir mi acaba? Ne önerirsiniz ne yapmalıyım acil yardım lütfen.
Kulağımdaki delik iltihaplandı. İltihabı nasıl akıtırım?
Cevapla