+1 yılPampa Cuminmouth konsantre krem diye bir şey duymuştum.
Genelde hatun kişiler yüzlerinde kullanıyorlarmış, kullanım alanına göre konsantre protein ile yüzü koruyor tazeleştiriyormuş. Belki kesiği hızlıca tedavi eder. Ayrıca, sprey formu da ses tellerine iyi geliyormuş pampa14 Yorumla- +1 yıl
kanka bu kremden sonra yara nerdeyse geçti :) şu an bile
- +1 yıl
Panpa yarın hafta sonu rahatça çimersin :D
- +1 yıl
Ayrıca ilk kez bu kadar radikal bir pampam oldu :D
- +1 yıl
Radikal derken reis :)
En İyi Cevaplar
+1 yılİz kalmaz. kelle paça iç. hemen onarır yarayı.
128 Yorumla- +1 yıl
Kelleyi yedim dşrek kemikleriyle hocam olurmu
- +1 yıl
Bak evladım. eğer kelleyı parçalamadan yersen tadı tuzu olmaz. önce kıyım kıyım kıycaksın. sonra hayata son noktayı koyacaksın
- +1 yıl
Beynini yedim hayvan benden zekiymiş beyin error verirmiyim?
- +1 yıl
Beyin error verebilir her an. ameliyathaneyı hazırlayın hemen
- +1 yıl
Ama benim muzafobim var beni muzlamayacaksın demi? Ameliyat ayağına uyutup
- +1 yıl
Sen maymunlar neden geç ölür bilir misin delikanlı. muz yedikleri için. Muz ye ki ömrün uzun olsun. delikanlı. birinci muz hoplatır, ikinci muz zıplatır.3. cü muz uzatır. korkma başka şeyi değil ömrü ömrü.
- +1 yıl
Hocam hoplamaya tamam zıplamayada tamamda uzamaya karşıyım muzafobim geldi yine
- +1 yıl
Muzafobi dediğin nedirki gülüm. ben senin için zıplamayı göze almışım. heytttt istanbullll be.
- +1 yıl
İstanbul beni bozdu
- +1 yıl
Ama ben daha son hamlemi yapmadım
- +1 yıl
Son hamle ya Şah’ın kafasını koparır, ya da seni matın ortasında bırakır.
- +1 yıl
ya da masayı çevirip sokarım böyle oyuna kim buldu bunu... diye bağırır
- +1 yıl
Onu yapan yapmıştır. yaptığı gün mezara yatmıştır
- +1 yıl
Mezardan çıkarır kemiklerini yakar mezara çişler geri sokarım onu
- +1 yıl
Cızzzzz. çis yapmak erkeğe yakımazmışşşş. cızzz onu ancak yapar kız. arabayla yaparsan hız, gülersin onun gibi Hakan kakız
- +1 yıl
tamam abbi no çızzz tamammm
- +1 yıl
Yan bakılmaz ağaya
- +1 yıl
öpem ağam
- +1 yıl
O tertemiz narin ayaklarıma şom ağzını sokmayasan
- +1 yıl
ağa bokunun üstüne bok olmaz ağam sen ağa ben maraba kapında köleyik ağam sen sıç biz yiyek ağam
- +1 yıl
Ağa adamı sever, sevdiğinide s... bunu unutmayasan ağa tuvalete gitmez. o melektir
- +1 yıl
ve şüphesiz ağam doğruyu söyledi
- +1 yıl
Şüphesizlik bile şüphelenmez ağadan
- +1 yıl
ben farklı bişeymi dedim ağam affet bu kulunu
- +1 yıl
Ağanın kulu olmaz. olsa olsa kapı kuludur o. ben kapıkulu demedim gap kurulu dedim
- +1 yıl
Olum dissleri yarım bırakıyorsun
- +1 yıl
derdim var dissciyim sanıyorlar bilmiyorlarki ben her gece sarhoşken yazıyorum
- +1 yıl
Her gece sen sarhoş oluyorsun. ya sorsana bana sen niye böylesin diye. ben doğarken içmişim bu hayatın sahte rakısını. gözüm görmez, diyanet eski Reis-i Mehmet görmez.
+1 yılŞey bırak hiç bişey sürme biraz geçsin iz haline geldiğindede bepanthen krem sür böyle bir kesik izini yok ediyor.
123 Yorumla- +1 yıl
İyileşmesine göre göstericem he bu arada benziyormuyum yk ya :D
- +1 yıl
Haha yok farklısınız 😄
- +1 yıl
O gün öyle demiyordun ama zalım
- +1 yıl
Gözler benziyor ama yüz degil zalimm
- +1 yıl
Meyse idare et artık bunla :D
- +1 yıl
İsmail yk fanatiğide degiliz hani zalım tipim degildir kendşleri 😄😄😄
- +1 yıl
Tipin nedir? bir anlat hele
- +1 yıl
Sevgilimden gayrısı tipim degil 😄
- +1 yıl
Bakam sebgiline
- +1 yıl
Kız bildiğin u dönüşü yaptı ya dün ne diyordu bugün ne :D
- +1 yıl
NE var len öyle dedik diye nufusuma mı gecşrecem seni NE mana iyilikte yapılmıyor valla 😄
- +1 yıl
Bak bak şimdide suçlama ses yükseltme politikası :)
- +1 yıl
Sen çok yanlış anlıyor olayları Ben sok 😐
- +1 yıl
Nasıl anlamalıyım?
- +1 yıl
İstediğin gibi...
- +1 yıl
iyiye yorsam iyimi olur yani
- +1 yıl
Sen iyiye yor Allah iyi etsin 😄
- +1 yıl
benimi seni mi?
- +1 yıl
Cümlemizi
- +1 yıl
amin
- +1 yıl
kız beni bile yola getirdi karı milletinden korkulur :D
- +1 yıl
Teker Teker yola geliceksiniz teeker teeekeer 😄😄😄😄
- +1 yıl
onar onar gelsem olmaz mı?
+1 yılBu halinle best model sin kanks
14 Yorumla- +1 yıl
Senin kdar olamasakta kanka :)
- +1 yıl
o dislike atanı bulursam :D kıskanc kopek
- +1 yıl
Kıskanç köpek kimsin kendini ifşa et
- +1 yıl
Etmiyor kiskanc herif canim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
+1 yılGitcen eczaneye yara izi geciren krem/jel istiyecen. Ama biraz pahali ufacıcık tupler 50-60liraya satiliyodu yanlis hatırlamıyorsam. Genelde ameliyat sonrası dikiş izi kalmasın diye kullanılıyor
18 Yorumla- +1 yıl
Ben 40tlyr aldım oda onun yerine geçer mi? Stafine
- +1 yıl
Eczacı oyle verdiyse işe yarar heralde.
- +1 yıl
Yaramazsa ne yaparım bir ömür :(
- +1 yıl
Yardım ett
- +1 yıl
Hicbişi olmaz estetik çok gelişti. Dümdüz ederler orayı 😁 Senin ki gayet duzgun bir çizik. Kaşıma falan yapamayip ilaci duzenli kullandin mi bisey kalmaz
- +1 yıl
Kaşıma yapaam nasıl durur?
- +1 yıl
Ne?
- +1 yıl
Yani kessem
+1 yılben olsam serum falan surerdim ama sen serumu nerden bulcan, krem sur bol bol gece falan yolma kapanir o 😏
17 Yorumla- +1 yıl
Serum ne nerde bulabilirim sen berdesin nerde bılabilirim
- +1 yıl
eczanede vardir.
- +1 yıl
Eczaneden krem aldım antibiyotikli oda olurmu jelibonia
- +1 yıl
olur olur , iş görür :) naptin da oldu
- +1 yıl
Adnan oktarcılık oynuyorduk kedi dedim ondan sonra oldu
- +1 yıl
iyi yuzunle kurtulmussun.
- +1 yıl
Hahaahaaa daha nolacaktı
+1 yılSakal tarzını beğenemedim biraz alçak olmuş o çizik yerinden itibaren olsa çok yakışır
22 Yorumla- +1 yıl
Öylemi saklayayım çiziği yani? Bende her tarz var merak etme ayrıca konumuzla ne alakası var :D
- +1 yıl
ben adnan oktara benzemeyi seviyorum belki hem?
+1 yılİz kalmaz deriye çok işlememiş her gün krem felan sürmeye devam et yeter zaten
116 Yorumla- +1 yıl
Peki 2gun surdum ama artik suremiyorum ne yapmaliyim?
- +1 yıl
Niye sürmüyorsun ki en azından uyumadan önce sür gerçi sürmesende iz kalıcağa benzemiyor
- +1 yıl
Surecek biri lazim benim elim agir aciyor :( :( :(
- +1 yıl
Sayın ekselans bir hanım eli şazım dimi. en yakın bakkala git bir hanımeli al ye.
- +1 yıl
@miharbimila çok iyi söyledin gerçekten
- +1 yıl
Çok teşekkürler hanfendi.😁 kayfe içebilir miyiz 😁
- +1 yıl
neyleyim ben hanımın elini hanım hem çiftlikten hem okuldan anlamayınca :(
- +1 yıl
Öküzlerden anlıyormuş sadece. sayın ekselans
- +1 yıl
Uzmanlik alanina giriyorum o zaman
- +1 yıl
Tam üstüne bastın ekselans
- +1 yıl
Asik oldum
- +1 yıl
Bu kacinci deme oldum ama sor bakalim niye oldum
- +1 yıl
Yengeeeeeee artık bu yağız delikanlıya şans vermelisen. ben kırgızıstandan gelmişem bu torpaklara varmışam
- +1 yıl
Size selam size selam size selam getirmisem
- +1 yıl
SİZ alay mı ediyorsunuz şaka felan mı umarım konuştuğunuz konu ben değilim 😄😄😄
- +1 yıl
Ne alayı. Konuştuğumuz konu sensin. Sana deniz kenarında rezervasyon ayırttı koca yürekli adam. tumblr.
+1 yılBepanthol ve thiocilline şu iki kremi al beraber uygula hiçbir iz kalmaz görüceksin
12 Yorumla- +1 yıl
Bitane antibiyotik aldım onlar vardı zaten bir yaktıki sorma sürerken sanki tırnağımı çektiler kanayan yaraya tuzlu limon sıktılar
- +1 yıl
Sen dediklerime kullan benim iki kaşımın ortası soyuldu baya derin kanadı filan yazdığım 2 kremi kullandım hiçbir iz kalmadı. Geçiceğini hiç düşünmezdim ama geçti
+1 yılGeçmiş olsunn 🙏🏻 Aldığın kremi kullanmaya devam et o izi geçiremezse Argan yağı al ama orjinalinden.. Çok iz kalıcagını düşünmüyorum..
110 Yorumla- +1 yıl
Ne kadar kullanayım?
- +1 yıl
Yara kapanana kadar kuru pıhtı kendini atana kadar 🙂
- +1 yıl
Peki bedgörrll ;)
- +1 yıl
Sen dediysen vardır bir hikmeti
- +1 yıl
☺️☺️
- +1 yıl
hahahaa :D bedgörlüm benim
- +1 yıl
🙈 deli
- +1 yıl
delirtenler utansın :D
- +1 yıl
😂 utanmazlar
- +1 yıl
Utananlardan ne istediler?
Hemen alkolle temizlemen gerekirdi iz kalmaması için sonrasında kremler falan kullan
13 Yorumla- +1 yıl
Alkolü içsem temizlenirmi?
- +1 yıl
cevap alamadık :D
Estetik krem var eczanelerde. Yara izi bırakmaz. Yaranın oluştuğu ilk bir iki haftasında kullanılması lazım sanırım.
14 Yorumla- +1 yıl
Stafine aldım onu sürmeye çalıştımda sürülmedi :(
- +1 yıl
Evet yaktı
- +1 yıl
Gözümden yaş geldi :(
+1 yılyok be bisey olmazpek derine benzemiyor ama iz her halukarda bir süre kalir
115 Yorumla- +1 yıl
Antibiyotik sürdüm bakalım
- +1 yıl
Başk bildiğin bişi var mı
- +1 yıl
dis macunu sür sabaha kadar birak ama biraz yakar
- +1 yıl
Omg o ne ya çok acıtır
- +1 yıl
sen sür en etkili yöntem o
- +1 yıl
Bu krem bile kolomya dökmüş gibi yaptı
- +1 yıl
ben tavsiyemi söyledim uygulamak sana kalmis. gecmis olsun birdaha yapmazsin umarim
- +1 yıl
Neyi yapmam birdaha kedi savaşları mı?
- +1 yıl
Ben yapmadımkş
- +1 yıl
hihi ondan 😂
- +1 yıl
Kediler nankör besle kediyi tırsın yüzünü
- +1 yıl
kediye ne yaptin allah bilir 😂
- +1 yıl
Cips verdim valla bişi yapmadım videosu bile var kaydettim
- +1 yıl
ilginc
- +1 yıl
Gösterimmi arada elime tırmık atıyor bende garip gibi onu besliyorum
+1 yılFazla belirgin değil. Temiz tut sadece. İltihap kapmasın. Bir kaç güne geçer, fark edilmez.
11 Yorumla- +1 yıl
Bir işim felan yok durur temiz yani
o kadar da kötü durmuyor kesik izi, geçer muhtemelen kendiliğinden
111 Yorumla- +1 yıl
Ne demek geçer?
ATILDIN! - +1 yıl
Benim iyileşmeyenleri var çünkü o yüzden şeyaptım otağı tekrar kur gelelim asal bey
- +1 yıl
Beni atmanı özledim otağdan sokapa
- +1 yıl
bun senmi yaptın asdfasdasd bu ne böyle :D cübbeli tigir hoca
- +1 yıl
süpermiş bayıldım bu arada sen ne ara 6 xper oldun? daha geçen 1xperdin
- +1 yıl
zaman değilde sen hızlısın :D
Gecmis olsun. Sen. nasi kestin yuzunu. :( izkalir ozaman laser olur. korkma yanii
11 Yorumla- +1 yıl
Şu an gecti gibi birkac gune gecer tamamen
+1 yılO kadarcık kesikten birşey olmaz. İnsanlar sana Leatherface muamelesi yapmaz rahat ol
15 Yorumla- +1 yıl
Olsun yüzümün bakirliği gitti bugün dertliyim panpa :( sigara var mı
- +1 yıl
Yak bir dal (sigara uzatır)
- +1 yıl
Alır yakar ve o anda birden yaraya basar sokayım böyle aşkaaa! Diye haykırır
- +1 yıl
Sakin ol !
- +1 yıl
Sakin oldu ama elleri titriyor hale
Derinliğine bagli sen krem yazdir dr a senin kesigine gire krem verir
17 Yorumla- +1 yıl
stafine aldım eczaneden hemen 20 dakka içinde
- +1 yıl
stafineyi kullanan bir tanıdığımın elini balta yarmıştı başparmaığını kemiğine kadar görünüyordu südü bunu ve şu an yara yok gibi
- +1 yıl
İnş geçer çok istiyorum eski halini
- +1 yıl
Dokunmuyorum tamammm bana bu yaraya pansuman yapacak kız lzım
Kantaron yağı kullan sivilce ve yara izlerine bir numara
12 Yorumla- +1 yıl
Sivilcem yokki görmğyormusun pasparlağım :)
- +1 yıl
Onu nerden bulurum
+1 yılEee ne derler seversen kediyi görürsün babayi.. ben buldum evet sana bakınca buldum ayenn:))
11 Yorumla- +1 yıl
Ne buldun
Teramisin diye bir krem var kullan dua edrsin nasıl becerdin
17 Yorumla- +1 yıl
Kedi tırmaladı
- +1 yıl
Iyilesti baya
- +1 yıl
Baska krem surdum
- +1 yıl
Tamamen gecmesi 1ay surer belki
Gizli Üye(25-29)+1 yılAy cok bisey yok zaten bende yuzumde yara diyince kotu bisi oldu sandim
110 Yorumla- +1 yıl
Daha ne olacaktı yanağımmı kopsaydı?
Cevap sahibi+1 yılUfacik cizik abartmayiniz...
- +1 yıl
Abartmıyorum ama bunlar gerçekler
- +1 yıl
Açılıyor yara hem. Kapalı halini attım
Cevap sahibi+1 yılNeden oldu ki boyle bir yara
- +1 yıl
Kedi tırmalamadı :(
Cevap sahibi+1 yıl😂😂
- +1 yıl
Neoldu niye güldün
Cevap sahibi+1 yılKedi tirmalar tabi hayvanlari sevin ama yaklasmayin sjdjjd
- +1 yıl
İnsan kedigillerden okursa
Yara bir iyileşsin sonra duruma bakarsın..
11 Yorumla- +1 yıl
Dünden bugüne aradalki farkı gösterimm
+1 yılO iz kalmaz ya zaten🌷 geçmiş olsun
13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkğrler merhem işe yaradı bide kafile yüksek sadakatla işe yarıyor daha hızlı iyileşirmiş efsanelere göre
- +1 yıl
Geçmiş olsun 😋😋
- +1 yıl
Tesekkurler sen hemsiremisin?
Kendi kendine geçer dert etme ckndkx
117 Yorumla- +1 yıl
Geçerde geçirmesin geçerken dikkat etmek lazım :D
- +1 yıl
Ne yapmalıyım işte
- +1 yıl
Olmalı hadi çaresini söyle
- +1 yıl
Ne bilim kanks git ilk önce sabunlu suyla yıka dokuyu temızlemıs olursun sonra battıcon ıle tek yonde hareketle kesık boyunca pansuman yap , sil yanı.. uzerını temız gazlı bezle kapave flaster ıle bantla.. ertesı gun yıne battıconla pansuman yap derın cılt dokuları kaynasmıs olacaktır tekrar bantlamana gerek yok.
(Kopyala yapıştır yaptım jdbdjxbdn) - +1 yıl
Bunu bana yapacak tercihen hemşirelik mezunu bir bayan arkadaşı nerden bulabilirim?
- +1 yıl
Bide ingilizce. Ve almanca bilsin
- +1 yıl
Bide güzel zarif eli hafif 170den aşağı olmasın mavi gözlüde olabilir burnu kaşı gözüde gizel olsun
- +1 yıl
Kriterlerim bunlar ona göre çaya gelsinler
- +1 yıl
Şey pardon pansımana
- +1 yıl
Kuzenim yazmış
- +1 yıl
Haahahaaaa
+1 yılGeçer bu abi kız mı yaptı yahu😂
12 Yorumla- +1 yıl
Niye güzel kardeşim gibimi duruyorum :D
- +1 yıl
G avat demek istemiştim
İz kalırsa guzel durur
126 Yorumla- +1 yıl
İğrenç bebek yüzümden ne istiyorsun
- +1 yıl
bir ara kafayı kırmıştım gözüme çizecektim sonra vazgeçtim
- +1 yıl
He ondan işte sonra vazgeçtim
- +1 yıl
Yok böyle temiz aile çocğu iyi :)
- +1 yıl
Değilmi yoksa sen bana ripsizmi diypn yani
- +1 yıl
De artık birşey
- +1 yıl
Öv beni sev beni meow
- +1 yıl
Evet oldu elim titriyor elimi tut göğsüme bak kalbim küt küt atıyor
- +1 yıl
evet ilk defa iltifat aldım çok heyecanlıyım
- +1 yıl
yok arada değil hergün et hatta her saat olur mu?
- +1 yıl
o zaman kötü hissederim ama
- +1 yıl
tamam başkalarındanda iltifat aldırıcam ama sende et tamammı?
- +1 yıl
tamam
Kuş da gtünü görünce aynı tepkileri veriyor brodır
12 Yorumla- +1 yıl
Sjsjsjsjsja bu iyiydi
- +1 yıl
:))))))))))))))))))))))))99
+1 yılne olcak bundan ya korkma
11 Yorumla- +1 yıl
Iz kalmasin yani baya gecti gerci
Çıldırıyorum asdjdkd 😂😂 geçmiş olsun kanki
11 Yorumla- +1 yıl
Kediler rahat bırakmıyor kanka gösterdim sana :D
+1 yılKızla kavga etmis gibi
11 Yorumla- +1 yıl
Kedi tırmık attı :D ben ona cips verdim morali bozuldu beni tırmaladı
- Cilt Bakım konusunda 504 cevap paylaştı.
+1 yılMinnak bir çizik iz kalmaz zaten.
14 Yorumla- +1 yıl
Ya kalirsa naparim bana pansuman yaparmisin
- +1 yıl
Üfüdü üffüdü yap geçer pansumanlık bir şey değil.
- +1 yıl
Hayir aciyor bir hemsire lazim bana :(
- +1 yıl
Sayın hemşire nazlı öztabancaoğlu acilen ameliyathaneden bekleniyorsunuz.
Batticonla sil krem sür geçer
15 Yorumla- +1 yıl
Krem sürdüm
- +1 yıl
Ama geçer dimi
- +1 yıl
Yapanda sana benziyordu
- +1 yıl
Kedi gibi adnan oktarcılık oynuyorduk kedicik dedim kendini fazla kaptırınca böyle oldu :(
Façan yansiin karşiiiim 🙋
11 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah brooo :) büyüksün
+1 yılNasıl oldu o, tırnak izi gibi😂
17 Yorumla- +1 yıl
Kedi tormalado inanmazsan videosuda var atim
- +1 yıl
Aaa resmin var! Ve sorun hala kaldırılmadı🤔 demekki...😂
- +1 yıl
Demekki ne? Trend olmuş bide resmim ne anlamadım
- +1 yıl
Bir sorunda güzelliğinden dolayı kaldırılırdı yaa.. kaldırılmadı bir de Trend olmuş
- +1 yıl
Dimi ama dimi ama yaa bak ben sağlığa açmıştım onlar güzelliğe taşıdılar taşırken baya zorlanmışlar :)
- +1 yıl
He yaa heee😂😂😂😂😂
- +1 yıl
Vall bak mesajınını gösterimmi
Cilt Bakım konusunda 2,2b cevap paylaştı. Bir şey olmaz. Ben de yaptım hoşuma bile gitti
11 Yorumla- +1 yıl
Yok kank ya şimdi resmi giyince kötü duruyor
Gizli Üye(36-45)+1 yılBepantene krem sür eczaneden al cilt yeniler.
14 Yorumla- +1 yıl
Şey sürdüm yara için antibiyotikli öyle bir yaktıki anlatamam
Cevap sahibi+1 yılMikrop kapmis acik yaraya antibiyotikli surulur bence yinede sen bilirsin kardeşim geçmiş olsun
- +1 yıl
Stafine sürdüm
- +1 yıl
Antibiyotikli oda
+1 yılNasıl kesildi çok geçmiş olsun
115 Yorumla- +1 yıl
Tırnakla kesildi
- +1 yıl
Uzun kırmızı ojeli üstnde siyah benekler vardı
- +1 yıl
Yani bir kız yaptı
- +1 yıl
Olabilir ama kız mı kadın mı bilemiycem
- +1 yıl
Görmedin mi
- +1 yıl
Göremedim basıldık
- +1 yıl
Hoş bir durumda değil Sanırım
- +1 yıl
Yoo gayet hoştu
- +1 yıl
Benim tipimde o dediğin şeyi yapacak tip var mı yaa
- +1 yıl
Tipin masum
- +1 yıl
Dimi ama dimi ama
- +1 yıl
Çok sevimli masum aile çğcuğu
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
İyi benide sevin meoow deme özelliğimde var
- +1 yıl
Niye engelledin yazamıyorum takip etmedin için galiba
Cok derine benzemiyo bence kalmaz
18 Yorumla- +1 yıl
Kremledim nolur nolmaz
- +1 yıl
Ayırıp göstersem anlarsın yara derin kesilir kesilmez bıraktım
- +1 yıl
Ben yapmadımki yaptılar :(
- +1 yıl
Yani yapıştırdım eti çekince açılıyor epey kanadı
- +1 yıl
Krem sürdüm petafine mi be
Derinse kalır degilse kalmaz.
11 Yorumla- +1 yıl
Derindi ama ilacla gecti
+1 yılİz kalmaz geçer o
11 Yorumla- +1 yıl
yara derin ama böyle görünmesine bakma çok kanadı
+1 yılAleovera sürrr
110 Yorumla- +1 yıl
Nerden bılbilirim
- +1 yıl
Kapısının önünü çiçekle dolduran komşuların varsa mutlaka bulursun onlardan👌
- +1 yıl
Bana hemşire lazım
- +1 yıl
Sen hemşiremisin
- +1 yıl
Hemşire değilim ama aleovera sürmelisin bak, hemen geçiriyor.
- +1 yıl
Bana bir hemşire sürerse iyileşirim ancak :(
- +1 yıl
Garip 😂
- +1 yıl
Sen hemşiremisin?
- +1 yıl
Hayır değilim malesef
- +1 yıl
Keske hemsire olsaydin :( bana pansuman yapardin
Ondan iz kalmaz
111 Yorumla- +1 yıl
öyle deme yara derin jilet yarası gibi diyim sana
- +1 yıl
risk alamam ya olursa
- +1 yıl
doktora gidemem sigortam yok :( fakirim ben
- +1 yıl
olabilir ama yinede
- +1 yıl
ama ben ilerde muhteşem görünmem gereken bir iş sahibi olabilirim
- +1 yıl
olmaz
Gizli Üye(30-35)+1 yılTerramycin krem sür.
111 Yorumla- +1 yıl
Neye yrarki
Cevap sahibi+1 yılBütün yaralara, çiziklere, sivilceye iyi gelir. İltihabı kurutur. Benim de bacağım denizde yüzerken taşa çarpıp çizildi, bundan sürüyorum hâlâ iyi geliyor. Bir numaralı merhemdir bu. Annem hemşire oradan biliyorum.
- +1 yıl
benim sivilcem yok övünmeyi sevmem ama :D kızlara taş çıkarır cildim o yüzden çizilmesine dayanamam hemşireyse annen sen tentürdiyotla beni nolur :(
Cevap sahibi+1 yıl😂😂🤣
- +1 yıl
niye güldün :(
- +1 yıl
benim canım acıyor sen glüyon
Cevap sahibi+1 yılHadi hadi abartma, alt tarafı azıcık çizilmiş. Benim bacağım çok derin kesildi ama.
- +1 yıl
Azicik degil oyle bir aciliyorduki gornen lazim bak kremden sonra baya iyilesti
Cevap sahibi+1 yılİyileştiğine sevindim.
- +1 yıl
Simdi surecek birini bulmam lazim
- +1 yıl
Sür atını dağlara. dağlar bizim ferman padişahın olsun.
Gizli Üye(25-29)+1 yılkalmaz korkma
11 Yorumla- +1 yıl
Ya kalırsa :(
+1 yılKalmaz
16 Yorumla- +1 yıl
Ya kalırsa?
- +1 yıl
Bu zamana kdar korudum bir uzun tırnaklıya yedirmem
- +1 yıl
Uzak dursaydın uzun tırnaklıdan
- +1 yıl
Durucam bundan sonra ya da tırnaklarını kessin ya da ben kesicem yeter yani
- +1 yıl
Uzun tırnak iyidir
- +1 yıl
Yok çok kötü hiç tavsiye etmem
+1 yılCildiyeye gitmelisin
13 Yorumla- +1 yıl
Yüzüme pansuman yapacak güzel bir kızı nerden bılabilirim?
- +1 yıl
Pansumanlık bir işi yok o yüzün bulamazsın
- +1 yıl
Neden yok görmüyonmu koskoca yara
- Cilt Bakım konusunda 331 cevap paylaştı.
+1 yılYakışmış kanka
11 Yorumla- +1 yıl
Niye trollüyorsun canım :D
+1 yılDoktora git istersen
11 Yorumla- +1 yıl
Ya ona gidene kadar iz kalırsa? Bana pansıman yapacak biri lazım
Kantaron yağı kullan
03 Yorumla- +1 yıl
Nerden bulabilirim
- +1 yıl
Yok nerden bılıcan
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


En İyi Cevaplar