Boynum alttaki kadar uzun güzel bir kızım ama boyım 160 bu boya orantısız bir boyun gibi geliyor?

Boynum alttaki kadar uzun güzel bir kızım ama boyım 160 bu boya orantısız bir boyun gibi geliyor?

Yüz şeklim de bunun gibi orantısızlık gözünüze batar mı doğru söyleyin kendimden soğudum topuklu giyince orantılı duruyor ama düz tabanken zürafa gibi hissediyorum :(
Boynum alttaki kadar uzun güzel bir kızım ama boyım 160 bu boya orantısız bir boyun gibi geliyor?
Cevapla