Yeni bir söz var biliyorsunuz ki, evlenmeden önce kadınları hortumla yıkayın ki makyajsız halini görün diye. :) Yıkadınız, makyajsız hali makyajlı halinden çok değişik, ama yine de güzel. Fark eder mi?
Doğal haliyle güzel, makyajlı haliyle ayrı güzel olan kadınlar da "evlenmeden önce hortumla yıka" denecek kadın mıdır?
valla ben direk dolandırıcılık olarak görüyorum bu makyaj konusunu, kendilerine yeni bir yüz çiziyolar resmen, yüzüm çirkin makyaj yapayım , boyum kısa topuklu giyeyim, göbeğim var korse takayım ee noldu manken gibi oldun , itemlerini çıkartınca bir şeye benzemiyo , ben o kızı makyajsız görecem abi ötesi yok. tamam güzellik herşey demek değil ama neysen o'sun bana normal halini göster (sinir yaptım iyimi):S
Makyajsız haliyle güzel olan kadını al başının üstüne koy öyle bir zamandayız yani. Çoğu kız öyle bir makyaj yapıyor ki resmen evrim geçirmiş gibi oluyor makyajı sildimi şoka uğruyorsun. O yüzden makyajsız güzel olan kadın tercihimdir. Sevgilim olucak kızı makyajsız görmeliyim öncelikle :D
O kadar da değil bu makyaj konusunu çok abartıyorlar bence... Güzel güzeldir zaten, makyaj olmasa da, yapay güzellik kendini ele veriyor... bir insanın sevgilisinin karşısına her daim full makyaj çıktığını sanmıyorum. Bundan rahatsız olan kişiler de doğal makyajsız birini tercih edebilir garanti bir yol, sonradan vah dememek adına
Youtuberları izleyip izleyip etraftaki bütün kadınların kontur makyajı yapıp, takma kirpik, ve türlü makyaj hilesinin ürünü olduğunu düşünen zekaya hayranım yahu öyle bir dünya yok 😂
Hiç makyaj yapmıyorum o yüzden böyle şeyleri kafama takmıyorum. Eğer kişi bir parlatıcı eyeliner vs ile hafif bir makyaj yapıyorsa da bunlara gerek yok. Bazıları öyle makyaj yapıyor li farklı biri oluyor bu da bence doğru değil kişinin kendine saygısı olmadığını düşündürüyor bana böyleleri
ben makyajın - abartılmadigi sürece tabi - olan güzelliğin dahada da ön plana attığını düşünüyorum yani hayır bu makyaj olayını abartan bir cok kişi var tabi bir insan dışarıdaki haliyle ev hali bir değil kıyafet olsun saç ve makyaj olsun fakat bazı kisiler bunu boya badanaya bağlıyor fakat bu konuştuklarım abartılcak derece de makyaj yapmayanlar için.
Bizde buna çok ihtiyaç yok. Çünkü Türkiyede güzel makyaj yapma kavramı yok. Hatta makyajı yüzüne bocalayıp yüzünü daha da çirkin hâle getiren kızlar var, onlar ömre bedel... :/
İhtiyaç olmadıkça doğallık iyidir. Yüzümüze iyi davranalım.
Abarti makyaj yapmadigi surece zaten yari dogal olur insan bana gore. Ama seven insan dogal hali beğenilen makyajlı hali daha da begenir makyaj yapmadan gorelim diyen erkek bana gore ruha degil fiziğe yonelmistir zaten
Alışveriş & Hediyeler konusunda 435 cevap paylaştı.
Dozunda yapılan çok az makyajdan yanayım. Ben hafif makyaj yaparım. Bazısı fazla yapar herkese saygı duyarım. Ama bazısı gözündeki eyelinerı uzaya gidecekmiş kadar çekiyor. Dayanamıyorum 😁
Erkekler önemli olan namuslu ve içi güzel olsun der %80-85i bence. Kızlar ise iç güzellik dese veya fazla yakışıklı olmasa da olur dese de hangi birileri sokakta büyüyen birine aşık olmuş?
Doğal güzelliği secerim ben yuzünü boyayla kaplayan kız en sinir oldugum seydir makyaj guzelleri oluyor onlar ayrica ben o boyayla bir daire boyarim mutlaka makyajsiz halini gormem lazim
özel günler haricinde makyaj yapan kadınlar itici bence o ne öyle ya boya küpüne düşmüş gibi ve erkeklerde yapıyor makyaj mesala ben sürme sürüyorum ve ara sıra fondeten kullanıyorum :)
makyaj çirkin kadınları güzelleştirmek için icat edildi. güzel kadınlarsa akıllı olmadıklarından bu gruba dahil oldu. amaç ve sonuç farklı oldu. makyaj yapmadan güzel olan kadın makyaj yapmamalı, sağlıksız ayrıca.
makyaj sevmiyorum biçoklarının savunması saygı falan ama bence makyajla saygının hiçbir bağı yok. karşıma makyajsız gelince saygısızlık yapmış olmuyorsun.
@Bodunum... Her erkek muhabbet tinde eziosun sen ne zaman dir bakıyorum da sana sebebi var mı bunun yoksa bizde senin hem cinslerini mi ezelim peki ne zaman böyle muhabbet olsa onlarla nefes alsın yeter disoun 😉😉🤔🤔
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Doğal haliyle güzel, makyajlı haliyle ayrı güzel olan kadınlar da "evlenmeden önce hortumla yıka" denecek kadın mıdır?
En İyi Cevaplar