Kadın dediğin ele avuca gelecek.
Zayıf olsun her şeyi yaparım ona
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Zayıf olan tabiki...
Fizik olarak;
1- İnce bir bel
2- Biçimli bir kalça
3- Fazla kalın ya da ince olmayan diz-kalça arası bacak bölümü
Bu 3 özellik varsa yüz güzelliği, saç ve ten rengi, boy uzunluğu önemli değildir benim için ve o kız çok güzeldir
Ruh olarak
1-Açık fikirli, dürüst ve aydın
2-İçten, samimi, yumuşak başlı ve sevecen
3-Sanalda ve reelde bensizken çok düzgün ve namuslu ama benle başbaşayken eşinin o.. su olabilen karakterde bir bayandır güzel olan
İkisininde avantajları ve dez avantajları var. İkisinin ortası olmalı.. Zayıfın kaburgaları sayılacak kadar zayıf olmaması.. Balık etlinin de koskocaman bir göbeği olmaması ve enerjik - aktif hareketli olması lazım..
Tişkürler efenim
rica ederimm. :)
balık etlilerden çok çektim ama ya. :) :)
Yukardaki manken ablamız eğer shop yoksa spor yapıyor ve sıkı bir vücudu var o yüzden yakışmış olabilir ama erkekler balık etli sever diye yayıldığı için herkes g*tü göbeği salıyo kızlar yapmayın etmeyin erkekler sıkı bir vücutta balık eti sever
Haklısın tabi.
zaten onları düşğnen de yok.
Cevap
74Cevap
zayıf kız dar alanda kısa paslaşmalar için mükemmel partner. araba koltuğu mesela lise yıllarının mabedi, zayıf hatunlarımızın bize cenneti vadettiği alanlar. seviyorum zayıf ben. ama uzun yol için ise balık etli tadı damağında kalır bir daha dersin
Balıketli kız candır. Hemşeriyiz aynı zamanda bende balıketliyim
:D Memnun oldum hemşo
Plüton köyü :D
Oha bir ben varım sanıyordum :D asadsf
Sporcu kız..
https://i.hizliresim.com/pG5NXJ.jpg
Balık etliye tiklayan şişman kızlar sizlere de bravo
Balık etli görsel deki kadın belki bir tık zayıfı ama bir tık kilolusu olmamak şartıyla en iyisi!
Herşeyi yaparım ona ne ya? Nasıl bir fantazi dünyan var senin :)
Ne yapmışımm ki
Balık etli olsun ama balina balığıda olmasın canım :D
Plütonlular nasıl oluyo kilo bakımından 😃😃
zayıfın neresine vuracak sin ya elinde kalır adamın
Niye vuruyorsun ki zaten
sen olayı yanlış yanlış anladın takır takır ses çıkarır zayıf
balik etli manita hic hos degil bana gore.. Zayif daha iyi
İkisi de süper çünkü onun ki farklı onun ki farklı olur tadı
Kadın dediğin etli olacak, ele gelecek, her vuruşta şap sesi gelecek
balık et demişsin çok çekici bir resim koymuşsun
zayıf demişsin çok itici bir resim koymuşsun
zayıf diyorum 😅 benden hafif olsun, büyük olan beni aşar 😂😂
Aşırısı hepsinin berbat bence ne çok ne az ama olmali birazcık.
O ikisinide siker
@nightlonged o kim ki acaba ama zevk vermezse değmez bence harcanan zamana efora
O zevk için değer derim
@nightlonged Him bak sen hepsinin vereceği haz baska ama dış görünüş de bir etken
En önemlisi işlev bakalım iyi zıplıyor mu diye iyi kullanmak gerek ;)
@nightlonged öyle bir anlatıyor ki sanki lez gibi davranıyorsun karmaşık
@nightlonged özelden yaz kızın sayfasını sorusunu çarptırmayalım.
Sen yazzzz
@nightlonged beni takip etmen gerekli önce mesaja kapalısın istek yolladım sana
Zayıfta değil balık etli de değil ikisi ortasında :-D
Solunum yapa bilen kız
:D Hayykırdım
İkisinin arasında.
Hem Zayıf Hem Fit olacak.
Yalnız o kız çok balık etli öteki kız da çok zayıf
Yuzu guzel olsun yeter
Ben sisman ve cok zayif kadin sevmiyorum.
Balik etli candir candir ;)
Miranda Kerr tadında garı seviyorum ben
forever balık etli ve bayze tenli
Balık etlinin cazibesi...
Zayıf olsun benim oksun
zayıf lan zayıf
o ne öyle öteki iğrenç :SAd:ASd
Zayıflar zayıf balık etli olanlar balık etli der
Hayır hiç biri değil şişman kız hepsinden iyi
İkisinin ortası.
Etli butlu mutlu 😀 balıket iyidir
Neden ikisinin ortasi yok.
Yok öyle bir dünya da ondan
Var arkadasim.2 ci bayan cok zayif normal degil.1. cide bence balik etliyi gecmis.
Zayıf ve Kıvrımlı 😊😊
zayıf olucak ama alttaki fotodaki gibi de değil.
Yok öyle biri.
Kadın dediğin ele avuca gelecek.
tabi balik etli guzeller
İkisinin ortası olsa olmuyor mu?
Iki sinin orasi yok mu yahu
zayıf kızlara zaafım var
İkisi de değil kız ayool
buda çok zayıf lan ortası neden yok
Farketmez
Nefes alsın :D
Anladım, teşekkürler
Emin misin? Benim iki sevgilim de bundan dolayı terketti.
c şıkkı ikisinin ortası
a daki balık değil balina
zayıf
Eli beli dili kuvvetli olacak
Zayıf ama hatlı olanlar.
Balik et tbiki
Sennn
Axx keske balik etli olsam
Karakterli olsun
Zayıf daima
İkisinin ortası
Zayıf kız iyidir 💖
ele avuca gelecek.
Ruh halime göre değişkenlik gösteriyor :D 🙈
Kıza gore değişir ya bence
Balik Etli :)))
Nefes almasın yeter
İkisinin ortası..
zayıf etli kız
zayıf narin ince kız
balık etli zayıf arası iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar