İlk başta biraz acıtıyor ağda ve epilasyon. Ama sonraki yapışında bundan mı korkmuşum bunca zaman oluyorsun. Ben çok hassas olursa cildim önce buz ile masaj yapıp kolumu hissiskeştiriyorum. Bak bir dene gerçekten işe yarıyor. Ayrıca şu jilet olayı çok tehlikeli. İki türü var. Sakın o kıl çıkaranı kullanma. Alacaksan şu trimmer denen jiletlerden al o tüy çıkarmıyor. Ama kolları onunla almak da çok uğraştırır. Ucu küçük çünkü
Yaklaşık iki ay önce denize gitmeden önce ilk kez kolumu ağda bandıyla aldım. Çok cız oldu uf oldu çok acıdı ya😂 ama bir iki hafta hiç çıkmadı şu an da iki ay geçmesine rağmen seyrek ve yumuşaklar eskisine göre sana da tavsiye ederim ağda bandıyla al kolunu☺
Bazen. Tıraş bıçağıyla üst üste alırsan kol tüylerin sertleşir ve kalınlaşır. Jiletten bir sonraki epilasyonu ağda veya epilatörle yapacağın konusunda kendine güveniyorsan jilet kullanabilirsin ☆
Bende yıllardır jiletle alıyorum ilk aldığımda bende korkmuştum daha sert çıkmasından ama hiçte öyle olmadı hem daha zahmetsiz acısız tüyleri de sertleştirmiyor bence deneyebilirsin
Çünkü ağda için hiç vaktim yok. Bir de cildim hassas ağda kullandığım zaman 1 hafta kızarmış tavuk gibi geziyorum. :) Epilasyon yapamıyorum çünkü yaptığım zaman kollarımda sivilce gibi şeyler çıkıyor.
Agdadan once kollarina buz tut ve pudra kullan sonra agda yap , agdadan sonra bebek yagi sur, boylece sivilce olmaz. Buz lazer mi uyguluyorsun ve gittiğin yer temiz bir yer mi? Lazer sivilce yapmaz daha çok yakar çünkü.
En İyi Cevaplar