Bacaklarınızdaki tüyleri kışın alıyor musunuz?

Bazı hanım ablalarımız kışın üşeniyomuş, zaten kimse görmüyomuş. Garip değil mi? Başkası görsün diye mi alıyosunuz tüylerinizi :/
Bacaklarınızdaki tüyleri kışın alıyor musunuz?
Cevapla