Şahsen doğala bakıyorum. Geçen arkadaşımın arkadaşı bir kızla tanıştım makyaj yapmadığını fark ettim, direk lafa girdim makyaj yapmamış olmanı sevdim diye. Makyaj yapay hissi oluşturuyor bende hani baksam bile eğlencelik kız olarak görüyorum kafamda öyle bir yapıda.
En İyi Cevaplar