Düşük kaş, iri göz , belirgin çene ve elmacık kemikleri kastım.






Benim tam tersim gibi 😂 kasim dusuk gozlerim de buyuk degik elmacik kemigi de yok😂birazcik ucgen gibi sadece yuzum😂
Aman kasim dusuk degil dkskssk
Bazen. Cara Delevigne'ın yüzü erkeksi ama güzel mesela.
*Gecen bol olsun.*
ben seni begenıyorum senın yüz hatların bunlara 1500 basarr be güzellikk :)
Bu bir Özel CevapSadece soran ve cevap paylaşan üye tarafından görülebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Cevap
14Cevap
hayir tabikide.. Iri hoz de en sevmedigim sey
Yakısmayanda erkekvari oluyor..
Ben bebeksi yüzlerden hoşlanıyorum
küçük burun ağız güzel ya
Kesinlikle, fena çekici duruyor!
birinci iyi de ikinciyi beğenmedim
Resimdeki gibi ise güzel sert ama güzel haşin
Beğeniyorum ama bu biraz fazla
İtici geliyor baa
Üstteki harika
Galiba hayır
Evet
Hayir
Hayır
Fena değil
Hayir.
KESİNLİKLE
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar