Erkeğin cilt kusurlarını örtmek için kapatıcı / fondöten kullanması onu daha çekici kılmıyor mu?

Kapatıcı kullanan ya da daha canlı görünmek, kusurlarını örtmek ve cilt rengini dengelemek için fondötene yönelen erkekleri sevelim bence.
Erkeğin cilt kusurlarını örtmek için kapatıcı / fondöten kullanması onu daha çekici kılmıyor mu?
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Güncellemeler
+1 yıl
"Erkeğin makyajı sakalıdır" ya da "makyaj erkeği bozar" gibi komik cümleler kurmadan yorum yapsanız nasıl olur? Güzel olur.
Erkeğin cilt kusurlarını örtmek için kapatıcı / fondöten kullanması onu daha çekici kılmıyor mu?
Cevapla