kaşlarım gözğme çok yakın aldırırsam kalkar mı biraz takıntı oldu artık (annem aldırma diyo..) 


Bencede aldırma. Şimdi kuaför gitsen toplattiricam desen bile kaslarını incecik yapacaklar hiç bulaşma en iyisi
gayet doğal hoş duruyor ama sen bilirsin çok rahatsız oluyorsan aldır :)
Anneni dinle sen. Takıntı yapabileceğin bir durum da yok üstelik..
çok itici duruyor..
Aldırda bu doğal güzelliği boz emi başka bisey demicem
çok itici duruyo ama😕
Cevap
9Cevap
Kaslarini alttan toplaninca iyice ince olur. Bence dikkat cekmiuor. Takinti yapma derim
Erkek kası gibi mubarek
Ee yani zaten alinmasi lazim.
Gerek yok güzel duruyor
anne sözü dinle bence
Yapma be güzeksin işte böyle ne gerrk var
bir düzelttir bu ne be
Ben onu kirpik sandım
Altlarini al
Maşallah güzel göz
Takıl kafana göre
Aldırma bebeğim😘
Çatık kaşlı
Oraları al
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar