
Bayılıyorum kıvırcık saça ya benimkiler pırasa gibi dümdüz 😒😒

Bence fotodaki saç ince maşayla yapılmış 😄 Ben katılmıyorum benim tanıdığım kıvırcık saçlı bir sürü bayan var bir çok kız yanında silik kalan.. saç evet dikkat çeker ama yüz güzel değilse ikinci kez baktırmıyor tek başına da 😉👍
Sana düz çok yakışıyor 😍
Ama kıvırcık saç çokzell evet 😅
kıvırcık saçlı kadın
sığırcık kuşunu göğe saldın
kendini vazgeçilmez sandın
kscanlardan babayı aldın
encrypted-tbn0.gstatic.com/images tekrar düşün
Cevap
29Cevap
Benim okuldan tanıdığım bir kız vardı Allah affetsin ama cidden çirkindi.
bir kız olarak bende kvırcık saçı severim ama bakımı çok zor oluyor şekil vermek falan ama hoş duruyor yinede
😂😂😂😂😂😂😂
Ah şu bize emanet edilen güzellikler, kendilerine neden hakaret ederler :/
Bn çok gördüm çirkin olan şimdi o bakmakla ilgili bişey 😅
Benimde kivircik dalgali ama sevmiyorum sen bence sanslisin
Misal resimdeki kız kıvırcık saçlı olmadığı gibi güzel de değil ;)
Bakımlı olmak zorundalar çünkü bakımlı olan her kız güzeldir çirkin olmaz 🙃😉😂
Ne kıskaniyorsun sen zaten güzelsin boşver başkasını
Çünkü kıvırcık saç farklılıktır. Kıvırcık kızlar tatlı, güzel ve çekici olurlar. Enerjileri bile farklı)
Teşekkür ederim ama seni de kutlamak lazım çoğunlukla kıskandıkları için linçliyorlar sen çok olgun ve temiz kalplisin😊
komşunun tavuğu kaz görünür derler o hesap. hepsinin güzelliği ayrı bence
Bilmem, niye yok. d
Oyy 😍❤️
Ben varım.
Ee o zaman bende seni ifşa edeyim. Zaten ortada güzelliğin. Laf az kalır ❤❤
Var, ben gördüm bir çok defa :D
çünküsü biz çok tatlıyız 😬
saçına bakan kendine de bakar kısa ve öz budur
Ben de kivircigim canım saçlarım 🤗
Bemce o senin guzel bakıslarımdan inam cok var
Keşke benimde dümdüz olsa
Var var ben görüyorum
Benimkide düz yapacak bir şey yok..
kıvırcık saçlı kızlar genelde hoş oluyor.
Canım sende istisna oluyosun❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️
Üzülme bence düz çooooooook seksi
çünkü makyaj yapıyorlar :D
Kıvırcık saçlı kızlar candır
Çok fenaymış
sevmem kıvırcık saç..
Çirkin olanda varya bakma sen
düz saç candır kıvırcık itici
Sana denk gelmemiştir
Hepsi bana denk geliyor çünkü
He yaa saçların aynı pırasa gibi niye öyle😒😂
Harbiden de öyle ya :)
sevimli oldukları için
Fotodaki kimki
Dolu var
:D bende bayılıyorum
Kimisi çok seviyor ama diğer kızlar hep kıskanıyor bizi😭hayatta en nefret ettiğim şeylerden biri kıskançlık
Pırasa gibi 😂
kim diyor olmadığını
Vardır ya sjsjd
var kiz 😀
Allah vergisi :D
Düz daha iyi
Bu var mesela.
Hayirlisi
Bende❤
Saçlar 😍😍😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar