Kalıcı güzel ama çok pahalı. Ben alberto sego parfümden muadilini aldım. Orijinalden kat kat iyi zaten orijinal esanslarini yurt dışından getiriyorlar.. güzel koku denemelisin
Annemde vardı bir ara bu çok hoş kokusu var hatta benim parfüm bitmişti birinde bende bu parfümü sıkıp çıkmıştım dışarı erkekler peşimde pervane olmuştu sgsgdgdhdhd😂
En İyi Cevaplar