Neva color kullananlar ve saç boyaları hakkında bilgili olanlar, yardım lütfen?

Hanımlar merhaba, uzun zamandır neva color kullanıyorum. Çok güzel renkleri var, doğal ve kalıcı bir saç boyası.9 numara, çok açık kumral kullanıyorum. En son aldığımda mağaza çalışanı ilgilenmişti ve oksidan sütünün numarasına hiç dikkat etmedim. Oksidan sütünü biliyorsunuzdur, boyanın yanında verilen, sudan daha katı beyaz bir sıvı. Bu gün boyadan tekrar aldım fakat oksidan sütünden sadece üstünde %6 yazılı olanlardan vardı. Baya bir düşündüm, güvenip alamadım. İlgilenen çalışanda erkekti ve anlamadı doğal olarak. Bilgisi olan yazsın lütfen, boya numarası 9, oksidan sütünün de mi 9 numara olması lazım. Bu boyanın yanına hangi oksidan sütünü almalıyım?
Neva color kullananlar ve saç boyaları hakkında bilgili olanlar, yardım lütfen?
Cevapla