dövmem fazla kanadı sonrasında'da renkler aktı gibi
normal mi bu durum?
normal mi bu durum?
Görmeden birşey diyemem, yanma normal. Çok detaylı bir dövme ise hijyenik yapılmadıysa iltihaplanabilir. Geneşde sadece yanma ve kızarıklık olur sonra kabuk tutar ve kaşınır. Dövme birkaç saat önce yapışdıysa baş ağrısı makine sesinden olabilir.
normal değil boyanın akması kızarıklık olur ama boya akıyor sa sorun var demektir
ne gibi bir sorun?
çok mu kötü?
evet verdi
bugün öğlen yaptırdım
ilk dövme değil ama bu durum ilk kez oluyor
anladım teşekkür ederim
sanada geçmiş olsun çok kötü bir durum
tamam kullanırım
Kanar, akar normal. Sonra ölebilirsin de yani. Bunlar normal şeyler.
Kaç sene önce gırgır yaptığım zamanlardan bir yorum. Nereden buldun da yorum yaptın yahu? 😊
Cevap
3Cevap
yoo sende bir gariplik var abooo
bephantol sür iyi gelecektir
Sanırım
Değil
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar