Düzleştirici tarakta Fakir mi? Daha iyi Arzum mu?

Saçım kalın ve yıpratsa bile alacağım. Normal düzleştirici de saçımı düzleştirene kadar sakat Ali Rıza bey gibi oluyorum.
Düzleştirici tarakta Fakir mi? Daha iyi Arzum mu?
Cevapla