
sesu markasının bu ağda bantlarından aldım. sizce iyiler mi? görüşleriniz nedir?

Bana da lazım koltualtım için cidden iyiyse yazarsanız sevinirim
yarın deneyeceğim yazarım ^^
Hiç beğenmedim. Bende az sarı kıl var onu bile almıyor.
hangi markayı önerirsin peki?
teşekkür ederim onu da deneyeceğim
52li denemedim 15 liralık vardı ondan almıştım iyiydi
teşekkür ederim ^^
rica ederimm
Cevap
2Cevap
Ağda bandı değilde rulo al. Makinesi falan 25 tl. Daha iyi
teşekkürler 🌸
bu soruyu almadan önce soraydin almışsın bı kere 😂😂
olsun dfkdkfk
oldukça uzattım vallahi 😃
sjdjjsjd öyle yapacağım 💁🏽💁🏽
kullanınca banada şöyle fiyatı neydi bu arada
30 liraydı sanırım. söylerim ^^
merhaba kullandım fakat pek iyi sonuç aldığımı söyleyemem. yarısı boşa gitti ben de sinirlenip bıraktım bence iyi değil
neden begenmedin güzel çekmiyor mu
ben mi beceremiyorum bilmiyorum ama bence çekmiyor. bir de veet'i deneyeceğim daha sonra
veeti hiç tavsiye etmem bimim kini al 40 adet 7 lira onun kadar iyi alanı görmedim zaten
haydi ya... veet kötü mü yani :/ bim'den alınanı birkaç kişi daha önermişti önceden ona da bakacağım teşekkür ederim 🌸
rica ederim canım
Allah 'ım bu kadar berbat bir marka olamaz.
cidden öyleymiş hiçbir şey yapamadım resmen boşa gitti
veet en güzeli sesuyu sevmedim
veet almak için gitmiştim aslında ben de ama veet'in içinde sesu'dan daha az bant olduğunu görünce sesu almaya karar verdim..
hayır iyi değil veet daha guzel onu dene bence 😊
bir dahaki sefere veet'i alacağım 😏 aslında veet almaya gitmiştim ama sesu'nun içinde veet'ten daha fazla bant olduğunu görünce sesu almaya karar verdim
aynen öyle teşekkür ederim kuzum 🌹
ablam kullandi bant donmustu o yüzden bida almadı
tüh.. umarım bu öyle değildir
Ağda bandı kullanmıyorum
ne kullanıyorsun peki?
Kuaför
ahhssh en güzeli aslında 😏
Aynen tatlım
Sesu mavi alerji yapıyor
bu pembe
Pembe hassas ciltler için odası tüyleri fazla almıyor sarı güzel
bir de sarı renklisi mi var yahu kaç çeşitmiş bunlar hiç bilmiyorum 🤷🏽♀️
Her renk var cildine tüyleri ne göre
teşekkür ederim 😚
bir dahaki sefere gittiğimde daha dikkatli bakayım 😚
Rica ederim 😘
😚😚
Kullanmadım ama güzel bir ağda gibi duruyor.
umarım öyledir 🤞🏼
berbattt
ne alsaydım peki?
bantlar kotu kuzum, makınesı var 30tl onlar bundan daha kolay
haydi ya... teşekkür ederim onu da deneyeceğim bundan sonra 🌺
Aynen iyi bant
teşekkürler ^^
sesu ne
markanın adı
Veet iyidir
veet kullanıyorum
onun da fiyatı aynıydı aslında onu almayı düşündüm ama sesu'dan daha az bant vardı içinde...
Cok iyi
teşekkürler ^^
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar