Renkli lens kullanan var mı içinizde. Sofistika marka azur haresiz hakkında sorum, hadi detaya?

günaydın tatlimlar. sizce hareli mi haresiz mi daha iyi durmuş. Görselce üstteki haresiz , alttaki hareli. fikirlerinize ihtiyacım var.. Gorseldeki kişi ben değilim. googleden aldım. Ornek icin. mutlu pazarlar😎♻️🌼🌾🌴💐😍🤗
Renkli lens kullanan  var mı  içinizde.Sofistika marka azur haresiz hakkında sorum,hadi detaya??
Renkli lens kullanan var mı içinizde. Sofistika marka azur haresiz hakkında sorum, hadi detaya?
Cevapla