bacak kıllarını alan erkekler çekiçi durmuyormu bana gore oyle? tabıkı kaslı ise



Nasıl ki bize scarlett gibi hatunlar düşmeyecekse sizede bu fotodaki herifler düşmeyecek apla sen yine akşam işten geldiğinde kıllı göbüşü olan kocacığına yemek yapıcan :d
+1 Aynen Köküne Kadar Katılıyorum Sana 😂
evlı degılım
sende öyle bir adam atmışınki streoitin içine düşmüş 🤔 streotsiz...
Almalı bence. Tüy almak bakımdır ve bakım da sadece kadına özgü bir olay değil. Erkekler de bakımlı olmalı.
Evet. Esmerse evet. Beyaz tenli olanlar için çok şart değil bence
Cevap
16Cevap
Böyle bir soru sordum. Cuk diye oturdu :)
www.kizlarsoruyor.com/.../q7414234-ozellikle-bayanlarin-25-29-araligi-neden-abazan-takiliyor-evde
Gereksiz ha kaslı ve kılsız erkekler daha erkeksi diyorsun buyur şu amcayla onu bir karşılaştır
Bu fotodaki tabiki de yapacak sporcu çünkü ama isteyen yapar istemeyen yapmaz ben yapmiyorum mesela
bacak göğüs kılları neyse de bir erkek olarak sırtımdaki ve popişimdeki kıllardan nefret ediyorum
Simdi adam kaslı üste yakışıklı bunlar üzerinden ornek verme bu adam kiloda olsa becersin kılavuzda olsa önemli olan bizim gibi normal insanlara neyin yakistigi 😂
Hepimizin böyle vücudu olduğu için kılları alıyoruz 😂
bacak ayi gibi degilsr almamali
kıllı ve kaslı birini de atın şuraya böyle adil değil 😂
Brn aliyorum bu arada bu erkegin oenisini emmek isterdim 😍😍😍
Adamın bacağında göğüs çıkmış resmen fhcjh
Bence kıllı olmalı erkek
almamali ben killi seviyorum😋
emojo yanlis oldu - 😃
emoji** hahaha
doğru olmuş emojo 😂
erkek dedıgın kıllı olur
boylelerı daha erkek duruyor ama
herşey olsaydı görüntü
dünyada olurmuydu iyi kötü
Erkek dedigin kil falan almaz. Itici bence
Çok fazlaysa alabilir
kasçılar aldırıyorlar. Kas çıksın diye
ben alıyorum da top oynarken kıl iyi olmuyor diye
Alsın.
almam :))
dönme
rezalet almak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar