Biliyorum çoğu kız bülent hanımın güzelliğini kıskanıyor. Bakar mısınız divamızın eskiden çekindiği bikinili fotoğrafa. kalp divamıza kalp <3 
Hele şu güzelliğe bakınız <3


Hele şu güzelliğe bakınız <3



dogru diyosunuz ama benim fikrim biraz degisik. eskiden guzelmis ama simdi pek guzel bulamiyorum 🙄😊
Şimdi de güzel divamız Kıskanmayınız :D
sizde bir bulent ersoy aski var 😂
Vücudu benimkinden güzel allah için ama onu kıskanmak için bir sebebim yok. 😊
cıldırıyoruz yaaa
Az kıskanın az :D
Cevap
2Cevap
İyiki bu kadar güzel değilim allah çirkin şansı versin demişler 😀
Çok kıskanıyorsu yaa :D
Yok onu Kıskanmak ne haddime 😔😂😂😂
Abi Allahher kese dogal guzellik vermistir o yapmacik onun neyini kiskanalim
Kilo almadan önce güzelmiş.
Çok kıskanıyorum:)
*Gecen bol olsun.*
Bülent abi yi mi soruyorsun
Kıskançlıktan ölesim geldi 😒
Çatlaa da patlaaa ayooool :D
Erkek mi kadın mı olduğunu bile anlamadığım birini neden kıskanayım? Hadi bana mantıklı bir açıklama yap
eskiden daha güzelmiş şimdi bir tuhaf görünüyor
yerim onun cicislerini ben
İlk kez kıskanmayan birisi :D
kendisi halka MAL olmuş biri sonuçta..
gerçekten harika
Çok kıskanıyorum
Çatlaa :D
Ateş ediyor
Çok yakışıklı 😎
Senden güzel benim divam bikere ıh <3
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar