Saçı çok yıpratmayan boya arıyorum. Saçlarım zaten çok sağlıklı ve güçlü ama en sağlıklı saç boyası markası arıyorum. Fiyatı hiç önemli değil. Renk değil marka istiyorum :) Kahve kızıl ya da benzer doğal kızıl renklerden birini yapacağım belirledim yani bunu.En sağlıklı saç boyası markası
Saçlarımız en değerli aksesuarımız, bu yüzden saç boyasından beklentilerimiz de onları korumak üzerine. Saçları yıpratmasın, yumuşatsın, güzel renk versin :) Saç rengimizde değişiklik yapmak da bizi çok mutlu ediyor. Kullandığım harika bir saç boyası var, herkese tavsiye ederim.
Doğal özlerle zenginleştirilmiş formülü sayesinde saçların neme kavuşsun: Pure Color
İlk kalıcı jel boya Pure Color içeriğinde aloe vera, kaktüs özleri bulunuyor. Bu sayede saçlara bakım yapıyor, neme doyuruyor. Boyama sonrasında saçlarımızın sertleşmesinden hepimiz korkarız, fakat Pure Color sayesinde saçlarınız hiç olmadığı kadar parlak ve canlı görünecek, üstelik yumuşacık olacak. Çünkü benim öyle oldu :) Boyama sonrasında kullanılan bakım kremi içeriğinde de jojoba yağı bulunuyor, saçlarınızı boyadıktan sonra bile kolayca tarayabileceksiniz 🤗
Nefis renk seçenekleri arasından benim tercihim: 6.88 Vişneli Turta
6.88 Vişneli Turta
Eğer kızıl tonlarından hoşlanıyorsan kesinlikle tavsiye ederim :) Ben sonuca bayıldım, saçlarım çok parlak duruyor. En sevilen tatlı isimlerinden oluşan 15 renk seçeneği bulunuyor. Vanilyalı tart, tarçınlı kek.. Söylerken bile canım kek istemiş olabilir :D
Jel formülü sayesinde kolay uygulama!
Pure Color jel boya
Saçlarınızı evde boyuyorsanız tercih etmeniz gereken saç boyasıdır. Akma, bulaşma gibi hiçbir sorun yaşamadım. Ben saçlarımı evde boyamaya başlamadan önce arka kısmını görememekten, boyanmamış yer kalmasından korkardım :D Ama Pure Color kolayca uygulanıyor ve saçta çok güzel dağılıyor.
Valla hayatimda sacimi hic boyadim gerekde duymadim yas ilerledikce boyayacan zaten kacari yok. Csnim biseyden odun vermen gerekir. Kaliciliksa saca zarar veren kimyasali cok boyalar raflarda alirsin kullanirsin. Madem zarar az olsun dersen benim dedgimi dene bence tutmazsa diger kimyasallardan vurursun. Senin kullanimina bagli az hasar daha iyi bir secenek bence.
sıkıldım doğal saçımdan :/ çok iyi bakarım zaten maske yaparım düzenli olarak. yanıp elimde kalacak cinsten saçlar değil yani. loreal paris'in renklerini seviyorum. herhalde ona gidecek elim sonunda.
şehir efsanesi senin dediğin :). ben bu konuyu cok cok araştırdım. kullandıgın şampuanda bile kanserojen ya da tetikleyici maddeler var hatta yediğin herhangi bir hazır gıdada bile var. yani ben saçımı boyamayınca kendimi korumuş olmayacağım kaldı ki %90 doğal beslenip, kozmetik ürünlerimi çok dikkatli seçerken bir saç boyası beni anında meme kanseri yapacak değil..
En İyi Cevaplar