Makyaj yapınca yüzünde ağırlık varmış gibi hisseden tek ben miyim?

Tabii ki kullanılan ürünler önemli fakat ben Mac bile denesem rahatsız ediyor yüzümü. Doğallığa alıştığım için midir acaba? Bunu yaşayan tek ben miyim
Makyaj yapınca yüzünde ağırlık varmış gibi hisseden tek ben miyim?
Cevapla