Belim ince göbeğim de yok popoya kadar herşey iyi ama bacak ve popo kotu aynı resimdeki gibi, kot falan giyemiyorum 😔 zayıflasam bile küçülsede şekil değişmiyor bir egzersiz falan yok mu bunun için? Tamam incecik olsun demiyorum ama en azından böyle olmasın
Bacakların kalın ve kısa.Düzgün görünmesi için egzersiz yok mu?
Yani ne biliyim aslinda cok kotu degil anliyorum kafandaki fizigi ama yinede kendinle barisik olmakta fayda var biraz fitness yapmani oneririm yedigine ve ictigine dikkat et İnsallah istedigin bir fizik formunu yakalarsin.
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok sağol sıkı fitnese başlicam umarım düzelir teşekkurler
He mesgul etmeden bisey daha ekliyim fitness sporu biraz nankor bir spordur basladigin an sekle girersin ama birakirsan hemen vucudun salar oyuzden birakmaya niyetledigin an neden basladigini hatirla cok onemli bir dip not olsun sana hadi iyi aksamlar👍🖐
En İyi Cevaplar