Ben saçlarımda genel olarak tarçın, altın sarısı, bal renklerini tercih ediyorum. Hep o tonlarda gelip gidiyorum :) Kaliteli bir saç boyası seçtiğinizde kullandığınız renk hem daha kalıcı hem de daha yoğun oluyor.
Palette 7.0 bal
Palette kalıcı doğal renkler serisinden 7.0 bal rengini ben de denemiştim. Eğer saçlarınızda açıcı varsa birkaç yıkama sonrası sonuç gerçekten mükemmel oluyor. Adında da olduğu gibi çok doğal bir renk veriyor saçlara, resmen boya olduğu ayırt edilemiyor :)
İçeriğinde argan yağı olduğu için boyama sonrası sertleşme sorunu yaşanmıyor. Ben Palette boyalarından hiç şaşmam. Genelde Palette Deluxe kullanıyorum o da kesinlikle mükemmel kalitede bir saç boyası. Kalıcılığı ve renk pigmenti çok iyi. Bir keresinde bazı sorunlar yüzünden boyayı ancak 10 dakika bekletebilmiştim. Ona rağmen tam rengini vermişti :)
Bu ton da en sevdiğim tonlardan bir tanesi. Palette deluxe serisini de şiddetle öneririm. Renk hem çok canlı hem de kalıcı sonuç veriyor. İçeriğindeki mikro yağlar sayesinde bir yandan da saçları besliyor :)
En İyi Cevaplar