Başlıkta da dediğim gibi erkeklerin ellerinin üstünün damarlı olması çekici gelir. Peki, söz konusu kadınlar olduğunda damarlı eller itici mi durur? Ve bir de fotoğraftaki el anormal mi? Parmaklar falan? Bir yorumlasanıza ey ahali...
Erkeklerde ellerin damarlı olması tercih edilir peki ya kadınlarda?
Maşallah kürek gibi sjsjsjs Şaka bir yana Allahın yarattığı herşey güzeldir. Kadınlarda genelde bileğe bakılır ince bilekli kadınlar çok güzel olur derler. Ama bence bir kadının eli benimki gibi tombiş olmalı oyş pamuk gibi canım kendim shsh 😄
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kız ben de zayıf değilim ki😂 ama elim bünyeme ihanet ediyor.
Lafım bu fotoğrafa değildi zaten. Bunların damar olmadığını ninem de biliyor. Kışın ya da havanın soğuk olduğu zamanlar bildiğin yeşil damarlarım gün yüzüne çıkıyor. Ondan bahsettim ilk başta.
Bari sen yapma be Alman çikolatası 💕 Hava soğukken damarlarım gün yüzüne çıkıyor. O zamanlar için konuştum ilk başta. Fotoğraftaki normal hali ve fotoğrafı atarak asıl sormak istediğim şey kemikli oluşu vs. di.
En İyi Cevaplar