İsotrexin Sivilce Kremi Kullanımından Sonra Yapılan Ağda ve Oluşan Yara İzler İçin Ne Yapılmalı?

Saygıdeğer abilerim ve ablalarım size bir şey danışacağım. İsotrexin isimli bir sivilce kremi var deriyi soyup incelten. Bir müddet bunu kullanmıştım. Birkaç ay önce yüzüme ağda yapmıştım bu göz altındaki kıllar için. Fakat kremin azizliğinden dolayı incelen derimden dolayı derim soyuldu ve yara olmuştu. Duşa girdiğimde aşırı bir yanma vardı. Sonra baktım ki böyle yanık gibi hafif kahverengi yaralar oluşmuş. Doktorun verdiği Fito kremi sürdüm, yara kabuk bağladı ve birkaç gün sonra kabuk attı ama göz altının orda elmacık kemiklerimin ordaki kızarıklıklar ve o bahsettiğim yanık gibi izler geçmek bilmedi 2 aydır. Cildiyenin verdiği Azelderm falan gibi kremleri de sürdüm, limon elma falan da ama sanki ben uğraştıkça daha kötü oldu. Ne önerirsiniz acaba bana ciddi şekilde kafaya takıyorum korkuyorum. Lütfen fikirlerinizi bekliyorum...
İsotrexin Sivilce Kremi Kullanımından Sonra Yapılan Ağda ve Oluşan Yara İzler İçin Ne Yapılmalı?
Cevapla