Hani tip, boy, güzellik ve renk desen hepsi onlarda. Hayata neden küsmüyorsunuz? Ben sizin yerinizde olsam siyaha bürünürdüm. Adamlar dans etmeyi biliyor, kıvırmıyorlarda...

#NiggaCandır #SiyahiBebek #FıstıkGibiyiz #ŞekerKoması #NiggaVerinBana

dezavantajları da var şimdi, mesela gece trafikte araba çarpabilir
hey seni pis ırkçı
niggaların dişleri baya güzel
Ben ve ırkçılık asla asla asla.
Onlar sanat eseri bikerem. :D
nigga diyerek ırkçılık yaptın😂😂
ve sempatikler 😃
Tamam Siyahi ama nigga demek daha güzel :/
Nigga beğenen biri daha 😍
negro da aynı anlam ama nigga daha güzel😄
keşke west side dan nigga kankam olsa 😍
Keşke west side da Niggalarım olsa. "aha-hah-haha"
https://d.konyapol.com/other/_14292604371.gif
sen easy side boys a katıl😂
west side benim
Senimi kıracağım. :D
Anlaştık, Nigga olsunda... <3 😍
sevdim seni sende gel west side a
😄😄
Seni nasıl kesmemi istersin?
68.media.tumblr.com/.../...e_mhkrg3htG61rz2ioa.gif
aaa ne olduu😐
hımm ince ince kesebilirsin
Ya bunu yapma, tiskindim tiskindim. :D
keserken öyle demiyordun ama 😄
zen mate çalışsa tumbrl dan daha beterini bulurdum😂
Blöf yaptım, blöf. :/
şu an çekemem böyle çile, çok kötüsün.
sen daha kötüsün keseceğini sandım korktum. 😒
hoho çok komik 😒
o göz şeysini yapayım mı sana😏
Blöfümü gerçekleştiririm, anlaştık. 😖
blöfünü gerçekleştirirsen sana ipucu verebilirim kanıt kalmaz arkada 😏
Beni işimi temiz yaparım. Taktik maktik yok.
Tamam ama sonra cesedimi ne yapacaksın.
Köpeciklerime yemek, kimse farketmez.
çok amatörce bence kıyma yap sonra o kıymalarla lahmacun yemek falan yaptır sonuçta ramazandayız iftarda fakirlere dağıt kemiklerimi de köpeklere verirsin
İğrençsin.
Fazlaca günah çip yüklenmek denir buna. Tehlikeyi göze alamam.
Zehirlisindir sen şimdi.
hayır işlediğin günaha karşılık sevap point kasarsın, sonuçta aç insanları doyuruyorsun
emma stone 😍
bizim bostancı sahilde nigga saatciler var nijeryalı falan senin oralarda varsa tanışsana😄
bir susar mısın? :D
p2😄
teşekkürler 😁
sus!
Almanyaya gel burda dolu onlardan. Öopu da çok iyi insanlar ☺
Renkleri çok güzel. Farklı auraya sahipler.
Kesinlikle.
Cevap
2Cevap
Bir etiket manyağı daha.
Nə gözəl iltifattır.
Çox çox öpdüm.
Sen demi azerisin? Oha... 😍
Xeyr azeri deyiləm.
"Ağağağağa..."
Bunu anlayamadım. 😂
Ya çevir ya da azeri mi diye düşün. :D
Değilmişsin sanırım. 😂😂
Ay qız, nə ağıllıdır. :D
Öldürcem seni. 😑
Gıcıksın demiştim sana demi..
Hatırlamıyorum. :D
Demiştim.
Aa evet, hatırladım. <3
Çok şeker yeme bence :)
Var var var
güzel güzel
Demekki yokmus :d
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar