Kese olmayan kadın çabuk yaşlanır.. Özellikle yağlı cilt yapısına sahip olan bayanlar haftada bir kez kese yapmalıdır. Vücudunuz bulunan yağları ve yağ salgısını en iyi kese temizlemektedir. Kese Yapmanın Vücuda Faydaları Vücutta en çok görünen ve rahatsız eden belirtilerden ilki aknelerdir. Cilt güzelliğinizi korumak ve akneleri vücudunuzdan uzaklaştırmak için kese yapmak oldukça faydalıdır. Vücudunuzu keselediğinizde deri altındaki hücreler yok olacak ve akne oluşmasını engelleyecektir..
Ciltteki ölü deriyi, cildi tahriş etmeden temizliyor. Bu sayede siyah nokta, sivilce ve akne oluşumunu da ölüyor. Ayrıca ciltteki kan dolaşımını hızlandırarak cildi uyandırıyor. (Yüz fırçalama da olduğu gibi)
Cilt güzelliğinizi korumak ve akneleri vücudunuzdan uzaklaştırmak için kese yapar mısınız? #Meczup
Kese yapmayan kadın çabuk yaşlanır! Yüzünüzü keselerken tereddüt ediyor musunuz?
Severim hiç birşey yoksa bile ayda bir sauna hamam keyfi candır can.. kahveli sodalı masaj sonrası bir kese tüm vücuda ohhh lokum gibi oluyor insan belkide keseden dolayı bu yaşıma kadar hiç sivilce derdim olmadı ölü deriyi attığı doğru
Eskiden hamam vardı göbek taşında terleyip kese yapılırdı.. Şimdi terleyecek evde hamam var mı? Olmadığına göre terlemeden kese yapmak bir fayda temin etmez..
Yüze kese yapmak mantıklı bir iş değil. Özellikle ince ve hassas derili bir insanın cildine çok zarar verir. Yüze peeling yapıp düzenli güneş kremi ve nemlendirici kullanmak cilt bakımı için fazlasıyla yeterli.
Yüzüme kese yapmam. Zaten ince deriliyim devamlı kese yapsam vay cildimin haline. Doğru ve düzgün peeling yapmak yeterli bence. Yüz için keseye gerek yok
Eskiden yüz fircasi kullanirdim ama artik hamam kesesi kullaniyorum cünkü yüz fircasi sadece ölü deriyi yok ederken keseyle masaj yaparken dedigin gibi kan dolasimi hizlaniyor
Yüzümü kese yapmam bir kere kese yapmam cildi yağlandır ki bunu hiç tercih etmem ben kurutmaya çalışıyorum, ayrıca yüzümü ovalama fikri hiç doğru gelmedi, yüz derisi hassastır
Bu sorudan anladığımız erkekler yaşlanmıyor. Şu doğal süreç olan yaşlanmayı sadece kadınlar yaşıyormuş gibi konuşmasanız keşke. Kese yapıyorum bu arada 😒
En İyi Cevaplar