Ya kıvırcığım diye kıllar böyle oluyor ne tutuluyor ne de ağda ile çıkıyor. İşlemi kendim yaptım az evvel hep ben yaparım. Ama bunlar hep sorun olur. Ben şimdi bunları nasıl alabilirim?
küçücük işte kıvırcık olduğumdan yuvarlak oluyor o yuvarlakları cımbızla bile tutamıyorum Yeni yaptım zaten ağdayı ama hala kalan var onlarda bunlar oluyor
En İyi Cevaplar