İcerisinde sim ve ya ışıltı olmayacak ama cildi canli gostericek
Orta kapatici
Sari alt tonlu
Orta kapatici
Sari alt tonlu
farmasinin bb kremi cok iyi diyolar ama bulamıyorum bende 😕
Flormar
Evet
Rica ederim
Cevap
1Cevap
ZZ diyorum ve gelecek pembe eksileri heyecanla bekliyorum. :D
ay çok heyecan yaptım.
Garnier BB/Farmasi CC ikisi de çok iyi
Ben Garnier kullanmadım hiç. Kullanıcı yorumları öyle ama Farmasi Cc krem gerçekten süper. Çok doğal duruyor. Sipariş verebilirsin internetten
Rica ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar