Bence doğru makyaj yapana helal olsun ama ben doğallıktan yanayım. Daha tatlı ve çekici. Evet erkekler kızlar cevapsss😸 





makyaj yapmamış gibi görünen makyajlı kız... erkeklerin dediği yapmayan hep o kız oluyo işte yazık hep makyajsız sanıyolar sanki doğal halimiz ipek kirpikli asdfghjkkklef
Dogal kız istersiniz, makyajli kizin bkunu yersiniz anlamadik sizi beyler
Ben makyajli oldugunu anladigim an o kisiden soğuyorum nedense. Dogal olsun bizim olsun
Doğal hali.. olacaksa da çok çok sade.. benim makyajla fobim var..
Cevap
44Cevap
Çoğu zaman makyaj yapmam, fazlasının yakıştığını da düşünmüyorum.
Doğal durması açısından çok hafif tutarım yaptığımda da.
Bende çok fazla makyaj yapmıyorum ama fondöten rimel veya ruj surulmeli bakımlı olunmalı diye düşünüyorum
Valla ben şunu bilir şunu söylerim doğal kız bir makyaj yapsa o makyaj yapanların hepsine bedel olur yani 👍👍👍😉
çiller daha sempatik göstermiş bu 2 resmi kıyaslarsak makyajsız ama her insnada böyle değil tabi :)
ikiside ama benim gibi kirpiklerinde sariysa biraz sikinti..
makyaj yapan kızların bir çekiciligi olmuyo bende :D
kaşlar ve gözler yeter Bana Çok hafif bir makyaj olablr
Dogal ama yok :) dogal bulcaz diye evde kaliyoz 😂😂
Bu kızın malyajsız haline hasta oldum
makyajlı hali igrenç
ben makyaj yapmaya yapmaya makyaj yapmayı unuttum 😂😂😂
Bazı kadınlar makyaj yapar bazıları ise sadece gülümser...
Doğal görünen kız daha tatlı göze makyaj yeter sadece
doğallık her zaman iyidir. kadin dediğin ter soğan sarımsak kokmalı😂😂
Bence bu iki kız aynıysa eğer ilki gayet güzsl ikincisi palyançoya benzemiş doğallık iyidir ya
ilk fotodaki gibi bir kız çekim alanıma girsin olay biter zaten makyajın tonu önemli
doğallık mı bence makyajları silin bayanlarda bunu yüz yüze konuşalım :)
makyajsiz bile havalı çirkin bu türk kızı makyaj yapınca kendilerini manken sanıyorlar o yüzden kafalarına göre takılsınlar
yerinde ve hafif yapılan makyaj güzeldir boya küpü değil,
Fazla makyaja gerek yok doğallık ya da doğal makyajdan yanayım
Doğal kız her zaman iyidir yapaylığa boya badanaya hayırrrr doğallığa evet evet evet
İlkiii ve az makyaj doğal
1. fotoğraf harika olağanüstü mükemmel.
cevap belli zaten doğallık her zaman öndedir.
abartmayın makyajı yeter
yapmayan. göz makyajı yeterli.
Doğal bir makyaj sorun olmazsa gerek..
İlk fotodaki bence çok hoş...
Evlenmelikse dogal eglenmelikse makyajli
yapmasınlar yapmayın makyaj da ne imiş
Makyajsız duvar örmeye gerek yok ki
Hafif makyaj yapan kız
Doğal ne olursa olsun doğal
Yapmayan kız daha iyi.
Az ve öz yapan kız :D
Makyaj dolandiricigi bu. Hosuma gitmiyor.
Yapmayan tabikide. Doğallık candır👍
yapmayan tabi ama illa yapıcaksa da az yapsın
ortası aşırı olmasa iyi
Kararında yapan, ya da hiç yapmayan.
Boya badanaya karşıyım :/
Makyajsız haline bağlı
Bakımlı kız daha çekici
Direk cevap; makyaj yapmayan..
her türlü aynıyım 😂
Ortası.
Hafif makyajlı kız
Üstteki kız çok daha güzel.
Yapan
Yapan
makyajsız..
Yapmayan
Makyaj
Değişiyor
az yapan
çok hafif olabilir
Doğal tabiki
makyaja gerek yok
Dogal her daim.
Tadinda yapan
Hafif makyaj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar