Tırnaklarımı kırıyorum bundan nasıl kurtulurum ve nasıl hızlı uzatabilirim?

Ellerim zaten küçük bir de tırnaklarım kısayken 10 yaşında çocuk eli gibi duruyor 😀 Uzasın istiyorum ama hep kırıyorum oje sürüyorum berbat duruyor bana bir çare verin
Tırnaklarımı kırıyorum bundan nasıl kurtulurum ve nasıl hızlı uzatabilirim?
Cevapla