Gözlerim çok güzel derler herkez patronlarim bile eşek gözlü der ben üzülüyorum bir yandan neden eşek diye ama güzel birşey mi böyle gözlere sahip olmak maşallah unutmayalım 🙈





Maşallah banada öyle diyorlar büyük ve güzel olduğu için òyle diyorlar canim üzülmene gerek yok yani sen sana öyle diyenlere maşallah dedirt gerisi boşver tek derdin bu olsun canim :)
Haklısın galiba abla çok teşekkür ederim 💓
Gerçekleri söyledim canim ;)
Abla dedim ama yaş kacti
18 :)
Hm ben 20 olcam ama olgun düşündün yine olsun çok sağol
nedemek iyi günler
Hos ama eyelineri fazla abartmamis misin? Cok uzun yapma bence, ya da daha yukari dogru yap. Yani guzel durur o yuzden diyorum
Peki oyle yaparım tskler😘
Rica ederim 😊
evet doğru da seninki ondan mı bilemedim fakat güzel gözlerin beybi 💐
Teşekkür ler
rica ederim 💐
Evet benziyor :D
1.bp.blogspot.com/.../donkey-eye.jpg
İnanmıyorum yaaa yapma😏😔😔
Cevap
22Cevap
şahsen memnun değilim :D bulunduğum ortamda birini dinlerken gözünü pörtletme diyorlar çok iri gözlerim bnmde :D eşek göz pörtlek göz diyorlar çok sinir bozucu birşey :D
Memnunmusun 😏
Ha yanlış okudum
Ne yapsak ki böyle ama😏
evet ya :/ birde seninkiler daha iri :D
Kötü mu😔
yok be güzelde alınma ama biraz fazla büyük o yüzden biraz kötü duruyor
Haklısın normalde o kadar açık değil ama
Cookk güzel maşallah. Sen nasıl bu yaşta evlendin ya ben şok nasıl tatlısın güzelsin
Teşekkür ederim sende öylesin ama kaderim güzel değil mis 😔
Boşuna çirkin şansı versin Allah dememisler
Aynenn oyle doğru demiş kim dediyse
Aynen canım
büyük oldukları için öyle derler..
benim için ise, pörtlek..
Yok seninkilerde güzeldir bence
En güzel göz çekik gözdür tabii bana göre.
Senin gözlerinde normal bir artısı yok
Bencede😄😂
Ahahaha kız merve çok tatlısın seeen😂
Bende çekiğim ama senin kadar değil^^
Ahaha yerimm o senin tatliligindir😘 seni tanidim sen koreleri seven kizsin ondan zaten cekik göz dimi😂
😂😘😘
Korelileri seviyorum ya tatlılar ama fan değilim😂
Japonlari da sevmeyi unutma 😂😘
Severiiiz😘😂
gozlerinin disina goz kalemi surme yakismiyor zaten gozlerin buyuk gerek yok
En güzel göz benim içinde çekik gözdir
Ama senin göz rengin güzel
Açıkçası gözlerin çok pörtlek. Estetik bir şekli olduğunu da düşünmüyorum.
Nasıl yani
Gözlerin dışarı doğru çıkık. Estetiği bozuyor. Örneğin Ariana Grande in de gözleri iri ama dışarı doğru pörtlek olmadığı için gözleri de hafif çekik olduğu için ( senin yusyuvarlak) estetik duruyor.
encrypted-tbn2.gstatic.com/images
En güzel göz badem gözdür bence.
Yanlız fotoda pörtlek gibi olabilir gözlerim pörtlek degil,😏
Peki
Senin kadar olmasa da ben de iri gözlüyüm. Güzel bir şey bence.
az öncede diğer nasılım sorunda söyledim gerçekten gözlerin çok güzel
allahim kadınlardan sogudum
Ne güzel aferin sanaa
En güzel göz çekik gözdür büyük göz sevmem.
😍😍
@Merveilleuses o yüzden orta asyadan bulucam gidip 😁
Hayır sevmem sevmedim geç
Sevdirmek zorunda değiliz sen gec 😉
Ben geçtim zaten merak etme 😉
Hadi bakalim
Biraz çekik badem goz daha hoş
Gözler değil bence :D
Nee
Camis gozune benziyo 😄
Çok komiksin
Aman hic saka kaldirmayn 😒
Aynn
esek dogru da guzelligi tartisilir
Öyle bir takım söylentiler var
Bkz: Murat Kekilli- Eşek Gözlüm :D :D
Güzel göz=Türkan Şoray❣️
bu biraz fazla büyümüş
Eyeliner yakışmıyor bu gözlere.
Bu tip gözleri sevmiyorum
Seviyormusun demedim 😉
Evet guzel seni ozel. Yapıyor
Tsk ederim
Onemli degil herkese guzel gelmeyebilir bakis acisi
Çekik, badem şekli seviyorum
Evet eşek olduğun kabul
Eyeliner çekme
Galiba öyleler :)
Tsk
Ateş ediyor
Eşek sıpası
itici, soğuk
Tskler
Güzel bence maşallah
Teşekkür ederim canım
rica ederim ne demek
az bile camış gözlü
Doğru
doğru
evet öyle derler
Güzel gözlerin var.
Yalan söylemişler
Guzel degıl
Teşekkür ederim
Rica ederim
Doğru
Değil
korktum.
dğru değil
Çekik göz en güzeli
eeee napiyim?
He oldu baska? Kendi gözlerim cekik ondan cekik göz begeniyorum yani sen ne alaka pardon mehdi?
😨😨😨😨😨
Beğenmiyorum
ewet
Doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar