Arkadaşlar ilk öncelikle Herkese Merhaba. Ben Baküdenim. 11 gün önce yüzüme kimyasal peeling uygulaması yaptırdım. Doktor demeye dilim varmıyor ama doktor yüzümü yaktı galiba önce kahverengi lekeler oluştu yanık gibi acayip acıyordu. Sabahı gün o soyuldu kırmızı lekeler oluştu acı tabi vardı. Ne sürdüysem fayda etmedi. Bepanthen kullandım sonunda. Acıyı aldı. Kırmızıyıda pembeleştirdi. Ama sonra hiç değişiklik olmadı. 11 gündür yüzümün en belirgin yerlerinde pembe lekeler var. Bu geçer mi? Ne yapmam lazim? O doktora gitmem bir daha yoksa saçını başını yolasım var onun. Ona göre bu durum normelmiş. Bu durumla karşılaşan oldu mu? Lütfen yardım edin.
Güncellemeler
+1 yıl
Hiç bilen yok mu yani? Bu durum ilk benimmi başıma geldi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar