Kimyasal peeling sonrası oluşan yanık izleri nasıl geçer?

Arkadaşlar ilk öncelikle Herkese Merhaba. Ben Baküdenim. 11 gün önce yüzüme kimyasal peeling uygulaması yaptırdım. Doktor demeye dilim varmıyor ama doktor yüzümü yaktı galiba önce kahverengi lekeler oluştu yanık gibi acayip acıyordu. Sabahı gün o soyuldu kırmızı lekeler oluştu acı tabi vardı. Ne sürdüysem fayda etmedi. Bepanthen kullandım sonunda. Acıyı aldı. Kırmızıyıda pembeleştirdi. Ama sonra hiç değişiklik olmadı. 11 gündür yüzümün en belirgin yerlerinde pembe lekeler var. Bu geçer mi? Ne yapmam lazim? O doktora gitmem bir daha yoksa saçını başını yolasım var onun. Ona göre bu durum normelmiş. Bu durumla karşılaşan oldu mu? Lütfen yardım edin.
Güncellemeler
+1 yıl
Hiç bilen yok mu yani? Bu durum ilk benimmi başıma geldi
Kimyasal peeling sonrası oluşan yanık izleri nasıl geçer?
Cevapla