Illa kolonyami ariyosun. Bu koku bana capkin kokusu verir. Ustu basi kokmasin diye ucuz biseyi buluvermis surmus derim.. kendine has bir tarzin ve kokun olsun market kokulari kullanma..
Yok be manyak misin güzel diyolardi ne bu diye o ara da yeni bir parfum almıştım 200 liraya sabah da tıraş olup gidince boynuma parfum yüzüme de bunun sarisindan suruyordum parfümü almiyorlardi bunu aliyolardi koku olarak
Aynen herkes ister istemez fark eder ama bu kokudan hoşlanmayan biri için iyi bir izlenim bırakamazsın maalesef bayağı ağır ve keskin bir kokusu var çünkü 😂
En İyi Cevaplar