





çili tek sevmeyen kendisi çilli olandır. Çil erkeğe yakışmaz. Çilli kızlar inanılmaz sevimli birçoğu da seksi oluyor. Çilli muzlar hem daha tatlı hem daha kokulu hem de daha lezzetli oluyor son yıllarda sağlığa da faydalı olduğu söyleniyor. :) Bu yüzden çilli diyorum ve eskilerden sizin için geliyor...
Ben şahsen hiç sevmem kişiye göre değişebilir tabii.
Amaaaan çilli bommm çok da takmayın böyle şeylere :D
bende bunlardan daha az ve yanağımın üstüne var ve bu yüzden okulda herkes çilek kız diyordu haylada derler... ne kadar cildiyeciye gitsemde tamamen geçmesi imkansız bir şey ve geçen aynı şekilde dövme olarak çilin moda olduğunu gördüm.. maalesef özendiğiniz hayatı yaşamakla meşgulüm 😎
Bende de var ikinci resimdekinin biraz çok hali.
Burnumun üstünden göz altlarına doğru yayılıyor. Bence bizi özel kılan eşsiz yapan bir güzellik.
Yapay çil hakkında yorum yapamayacağım, herkese yakışmıyor çünkü.
Cevap
156Cevap
yakışana barby. yakışmayana yakışmıyor işte. moda ile alakası yok bence. tatlılık ve sempatilkliliğe bağlı. bazılarında gercekten tatlı duruyor. sempatikse. bazılarına hiç yakışmıyor. birde kusur olarak görenler direk baştan kaybediyor.
özellikle kızıl sevimli baby face suratlara çok yakışıyor ama doğalsa. kendi adıma konuşmam gerekirse: bence bir kusur değil ama insan bir sivilce izine bile katlanamıyor bazen. bende olmasını istemezdim açıkçası. çili olanlarda üzülmemeli, çünkü gerçekten doğuştan çilli olanlara sanki bir hediye bu, onlara yakışıyor.
çil doğalında varsa güzeldir yakışır insana ama yapay çil gibi bir saçmalık yapmam. dudağının üstüne ben konduranların bir üst level'i olmuş bu.
Dovme yaptiranlar bir isin modasi gecince ne yapacaklar... benim cillerim var pek sevdigim soylenemez.
Yuh! Bunun da modasını çıkardılar ya...
Eğer detayda paylaşılan fotoğraftakiler kadar ise evet kusur. Onlar ne öyle, adam korkar. Ha ortadaki hariç.
Güzellik katan bir şey değildir ama bir insanı çirkin de yapmaz, eğer abartılı değilse.
ben nedense seviyorum çok abartı olmayacak derecede burnumda flan olsa şikayetçi olmam farklı bir havası görüntüsü var herkese yakışmaz yakisana da tam yakışır ben nedense seviyorum :) :)
Bence ne güzellik unsuru nede kusur kişiye göre değişir
Aşk in en uçlarını yaşamak istediğim kizdada vardı. Herhalde onu sevmemdeki fiziksel tek özellik çiller inin olmasi. Bence onu diğer insanlardan farklı kılıyor
yaw moda moda yeme sımıd bızı burda :D her kız guzldr zaten :D bır bayana cırkın demek ayıpdır :D zamnnda cırkın dedgmz kızalr sımdı yuzume bıle bkmyo bnde anldmkı kmseye cırkın demıcen :D
Mecnuna sormuşlar neden leyla o kadarda güzel değil ki!!!
Mecnun şöyle demiş leylayi birde benim gözümden görün demek istediğim şu ki seni seven beğenen biri var ise kimin ne söylediği boş. ..
Bende var ama cok az burnumun üzerinde ve onlari seviyorum bana yakıştınida söylüyorlar bende yakistiriyorum. Ve bunu kusur olarak görenin bence beyninde kusur.
Çil benim icin bir kusur degil elbette ama bir özellikde degil sadece farklilik yane nasil esmer sarisin kumral var o da öyle.
kendime makyaj ile cil yapmam ama cillerim olsaydida kapatmazdim
Çil , çildir. kusur falan değildir.
Son 2 resimdeki gözler bakışlar çok efsane. Oturup karşılıklı 1928379128471029381204712838921471204712 saat bakışabiliriz.
Çil bence çok sevimli bir detay. Ama şahsen gidip de çil yaptırmam gözüm alışkın olmadığı için kendimi kötü hissederim. Zaten kızıl saçlı kadınlara yakışıyor
Hayır be çil sevmem :) ama bazı kızlarda hafif çok iyi durabilir ama ben sevmem ya sevmem valla bak :)
Allah vergisinde kusur aranmaz.
Birde şöyle bak, Leopar desenli sevgilim var 😁
Şaka bir yana güzel bakmasını bilen herşeyde bir güzellik görür...
Çilliyim 😅 evet bir zamanlar kusur olarak görüyordum ama artık seviyorum beni ben yapan şeylerden biri de çillerim 😁
Yapay cile merak sananlardami turemis yok artik 😅 Kusur denemez ama kişi yuzelse çil kotu durmaz da çirkinse sil ikinci bir darbe vuran etmen olur
sen yorulma diye jfjf
Allah razı olsun senden 😂😂😂
Çil çirkin yapmaz kişiyi ama yapayı çirkindir benim için
Bende de var biraz. Saçlar da turuncu olunca çokta beyaz biri olunca insanların hoşuna gidiyor. :)
çillerim var genelde beğeniliyor ama ben olabildiğince kapatmaya calısıyorum, tabi basarılı olmuyor ama olsun. pek sevmiyorum 😔
Çili olanın çözüm aramasıda saçmaydı şimdi moda olmasıda saçma 😂
Çil kusur olmadığı gibi güzellik unsuru da değildir. Beğenip beğenmemek tabiki göreceli bir durum. Ben beğenmiyorum.
Çil kızlarda harika duruyor. Erkeklere o kadar yakışmıyor bence Ben de de var ordan biliyorum :) , yaşım ilerledikçe azaliyor gerçi.
Doğal kızıl olduğum için mecburen var küçükken çilli horoz diye çok alay ederlerdi şimdi ise avantaj haline geldi benim için o yüzden doğalsa yakışır
bana da çilli tavuk diyorlardı ne çekmişiz :D
senin çillerin olduğu için bu gibi haberler dikkatini çekip hoşuna gitmiştir çilin hiçbir güzel yanı yok ama çillerine rağmen sen iyi görünüyorsun...
doğal olanlardan güzel olanları vardır. açıkçası benim için her kadın güzeldir. ama ben yüzüöe yapay çil yapmam. tertemiz bir yüzüm varken çil niye
kişisel bakış açıları farkıdır, moda olarak gören, kusur olarak gören olarak ikiye ayrılır, olarak olarak öyle olur işte...
Bence kusur değil benimde çillerim var yüzümde kendimi bildim bileli ama resimdeki kızlar kadar belirgin değil daha az ve daha hafif.
Çillerim yok ama çil gibi gözüken siyah noktalarım var. İnşallah bir gün siyah noktalar da moda olacak.
Sadece çil değil, doğuştan ya da insanın elinde olmadan oluşan olumsuz faaliyetlerin hiçbiri kusur değildir...
2. fotodaki kızda tatlı durmuş diğerlerinde kusur gibi duruyor. bazılarına yakışsa da kendimde olmadığı için mutluyum
Hay modanız batsın beeee :D biri ne yapsa aynısını yapmaktan vazgeçelim özgün bir toplum olalım ya artık.
kusurlu gibi gösterende var tarz diye gösermeye çalışlanda mesela sen güzel göstermeye çalışmıssın oldu olacak yani o burnundaki çıkınca
hatta çil dövmesi yaptıranlar bile var yüzüne 2 gün sonra kaybolacak bir trend için hiç gerek yok bence çok saçma 😂
bir bu eksikti tamam cili olan makyaj yapmasnda giidpte yapay cil yapmak sacmalik
Çillerimi seviyorum. Onlar en güzel doğal şekilde olur Allah vermediği sürece ne kadar yaptırırsan yaptır o kadar güzel olmaz
sırf erkekler yakışıyor dedi diye gidip yüzüne dövme yaptıran var. sonra kendimi iyi hissetmek için diyorsun, yaa bir gitt!
bence hoş duruyo beyaz tenli veya sarısın kızlwarda
Her kadın güzeldir çilli çilsiz
Sadece görebilen gözü bekler
bende de yazın çıkıyor yüzümde nedensizce ve hoşuma çok giden bir drum değil bu
çillerim var ve kendimi boyamıyorum, moda olsun diye her haltı yapanları da anlayabilmiş değilim
Cillerim var.. oldum olası sevdim onlari.. keşke daha da fazla olsalardi..
Ben cili güzellik olarak görüyorum.. ayrı bir güzellik..
Küçük iken ''çilli'' dedikleri için kaç defa ağladığımı ne sen sooor ne ben söyleyeyim asdf
Yüzümde çil var ve doğal kızılım, çokta seviyorum neden kusur olsun ki?
Yok gerek de yok çili olana mutluluklar diliyorum.. sevimliler
Çok severim çokta yakıştırırım kendime. Hem sempatik hem seksilik katıyor fikrimce.
her insana saygım vardır ama ben pürüzsüz tenleri sevenlerdenim çillerden hoşlanmıyorum
Benimki doğal. Moda mı olmuş yani. Aldırmayı düşünüyordum ben de 😂
Farklı olduğunu düşünmüyorum pürüssüz yüz neyse çil odur benim için ama olmasını ister miydim hayır
Kusur olarak hic görmedim. Bende yok diye olabilir. Ama gubunuzde eski üzülenlerde gulumsemeye basladi
Yakısan var yakismayan var simdi. fazla olunca hos durmuyor genelde ama kızıllara yakısyor
Ya ben çillere bayılıyorum 😍😍 Keşke benim de olsa
Çok doğal ve kadında çok güzel ve masum duruyo 👍🏻
Allah herkesi farklı yaratmış kimisine yakışır kimisine yakışmaz ama kusur değildir bence
Bazı kusurlar, güzellik unsurudur.
-Gecen bol olsun.-
Önceden çillilerle alay ederlerdi falan simdi moda olmuş. Kizillara cok yakisiyor bence🖒😁
ortadakine yakışmış ama çil çok hoşuma giden birşey değil.
Kesinlikle kusur değil, özellikle kumrallara ve kızıllara çok yakışıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar