Merak ettim kızlar nasıl alıyor ve en önemlisi tüyler uzunkenmi yoksa kısayken mi alınıyor? Ben jiletle alıyorum ama çabuk çıkıyor ne yapabilirim?
HAYIRLI CUMALAR.
HAYIRLI CUMALAR.
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
kız kardeşin felan var sa ağda yaptırabilirsiniz . veya kuaförler yapıyormu bilmiyorum bir danışın. ben lazer yaptırıyorum. kaderden önce yazın jilet kışın ağda yapıyordum Evet jilet hemen çıkıyor benim. seyrek olduğu için çok sıkıntı yaşamadım. ama ağda sizin için temiz olur.
Kesinlikle öyke bazen epilatörle alıyorum. Tekim ben ablam kardeşim falan yok.
epilator çok can yakar güzel kardeşim. o zaman bir iki defa birine yaptır kız arkadaşından da rica edebilirsin. benim bir arkadaşım eşine yapıyor hep erkek kardeşine de kol altına
Tamam teşekkür ederim.
Jilet mi? Saçmalama jilet vurma hem kararma yapar hemde baş edemezsin biraz uzat uzattıktan sonra ya ağda ya makine ya da Epilasyon
Tamam öyle yaparım ama acıyor
Epilatörle yazın haftada bir kışın 10 günde bir falan ve neredeyse hep temizdir 1-2 tek çıkar hemen alırım
Epilatör batık yapar diyorlar
Diğer bölgelerde evet ama garip bir şekildekoltuk altımda yapmıyor
Derin dümdüz ve inceyse yapmaz :)
Öyle galiba
Evet beyaz mı bir de
Evet bu yönünü seviyorum ya 😂 Hiç kararmadı ama bir kere norarmıştı 😭
Oooo kıyamam :D geçer ya buz koy :D
Yeni değil
Olduğu zaman diyorum ben de :D
Hmm peki
Tabii tabii hem iyi gelir rahatlatir :D
Lazer yaptırıyorum. Ve iki seansta bitmeye yakın oldu :) erkek müşteriler de oluyor. Ben güzellik merkezinde çalıştım. Tavsiye ederim sana da
Evet ben de göğsüme ve koltuk altıma istiyorum ama bakalım hayırlısı :)
İlgilenirler fiyat topla bence bikac yere gidip. Makinaları araştır. Bilgim var benim yardımcı olurum :)
Düşünüyorum ama bir yandan da korkuyorum kanser riski varmış :/
Ya ona bakarsan yediklerinin hepsiyle radyasyon ve hormon a maruz kalıyorsun. Takılma bence
Haklısın :) senin kaç seans sürecek :)
10 seans :) ama şimdiye kadar olan etki bile müthiş. Sadece bacaklar ve kollar etki etmedi bana tüyler ince cunku. Kalın tüyler daha çabuk bitiyo
Keşke oralar içon gitmeseydin :) ben göğüs kıllarımdan kurtulmak istiyorum :)
Çok mu fazla göğsünde? Kollarda nasıl
Yok fazla değil kollar da normal
Fazla değilse gitme bence göğüste kıl güzeldir :)
Eh yani normal :) sohnetini çok sevdim ya mesajlaşabilir miyiz hem buradan çekindiğim merak ettiğim soruları sorarım :)
Tabi ki :) nick ne senin bulayim hemen
Ah teşekkür :) linki verdim :)
www.kizlarsoruyor.com/uye/feda101
Ağda yaptırıyorum. 3 haftada bir alıyorum. Bir problem de yaşamıyorum.
En iyisi
O da senin şansın :)
Doktor eldiveni en iyisi 2 hafta temiz em azından
Hiç denemedim onu
Evett çok iğrenç oluyor sakal gibi hic sorma
Epilatör kullan jiletle çok çabuk çıkar
Çok acıyor
Hmm o zaman sir ağda en iyisi bence
Olabilir bak gerçi epilatörle alınca da uyuşuyor bir süre sonra :)
Evet :D
Sen hangi marka kullanıyon :D
Braun du ama tam ismini hatırlamıyorum
Anneminkini kullanıyorum ben o da braun silk epil 7 ama dehşet :D
Epilatör ile alıyorum 5-6 gün çıkmıyor
Kısaymış baya
jiletle bende 2 gunde bir
Lazer yaptım ben çıkmıyor 😊
Ooo nerde yaptırdın :)
Güzellik merkezinde
Güzelmiş tüm vücut mu :)
Evet tüm vücut
Ne güzel tertemiz olmuşsun :) bende düşünüyorum :)
Yani bence erkeklerde yapmalı çok varsa özellikle... az ise pek gerek Yok
Göğüs ve koltuk altı için gidicem peki koltuk altın beyazlaştı mı lazerden sonra?
Evet benim çok kararma yoktu zaten ama yapan arkadaşlarım çok beyazladığını söylüyor
O zaman beyaz tene sahip olanların çoğu lazer yaptırmış olmalı :)
Ben beyaz tenliyim fazla beyazım hatta kız arkadaşım esmerdi onda çok fark etti ama sonuç alırsın
Hmmm süt gibi yani :) çok sağlıklı olur ama beyazlar :) mezajlaşma imkanımız var mı :)
👎 sorduğun sorulara cevap verdim.. iyi günler
sana da.
Lazer 🙋
Wowww :)
epilasyon on numara
Lazer mi
iyi ne güzel
Lazer
Güzelmiş
uzayınca alırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar