Arkadaslar 8.1(acık küllü kumral ) demeyin 2 gün önce denedim sarıyı kapatmadı
6.1 mi 7.1 kullansam bu renk olur? saclarım Şu an düz sarı?
Arkadaslar 8.1(acık küllü kumral ) demeyin 2 gün önce denedim sarıyı kapatmadı

Bu kiz sensen eger şu resimdeki kiza hee renk gider yeşil veya mor bile olur her türlü gideri var
Değilim tabi ki saka mısınız manken koydum
6.1 ve 7.1 in anlamlari neler?
6.1 koyu küllü kumral ,7.1 normal orta küllü kumral
7.1
7.7.1 kullan
Cevap
8Cevap
milletin fotolarini atmayın şuraya kendi fotonu atamiyorsan atma foto şart degil
Sıfıra vur saçını doğal güzelligin çıksın ortaya
gözlerin rengi ne bak maşallah
Süpper
Ne süper
Alesya kaf burda güzel diger halleri pek güzel değil "anna selezneva " daha güzel ona bak sen :) :$
Anna mı değil. alesya nasıl?
Cok sert suratlı ama dövücek gibi
6.1 kullanmalısın
Neden
8.1 dene derim
8.1 acık küllü kumral. onu iki gün önce denedim sarı kapanmadı içine gümüş de katmıştım. bu yüzden tekrar boyayacağım
12/0 kullanman lazım
Boya markamız nevacolor
Ben kolestondan bahsettim :D
Tamam tesekkurler :)
Recaettim :D
😉😉😉
olmaZ
10.1
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar