6.1 mi 7.1 kullansam bu renk olur? saclarım Şu an düz sarı?

Saclarım sarı yani ne sürsem tutacak ben bu renk istiyorum 6.1 mi 7.1 mi sürsem?
6.1 mi 7.1 kullansam bu renk olur ?saclarım Şu an  düz sarı ?



Güncellemeler
+1 yıl
Boya markam nevacolor.
Arkadaslar 8.1(acık küllü kumral ) demeyin 2 gün önce denedim sarıyı kapatmadı
6.1 mi 7.1 kullansam bu renk olur? saclarım Şu an düz sarı?
Cevapla