Aslında ülkemizde çok görmediğimiz ama ara sıra denk geldiğimizde de sorguladığımız birşey.

Sizce kusur mu, yoksa özellik mi?


Aslında kişiye göre değişir, ben gamzenin yüz kaslarındaki bir kusur olduğunu öğrendiğimde çok şaşırmıştım.
güneşten de olabiliyor ama ben sevmiyorum çillileri
Güzellik bence, ama bazılarına yakışmıyor çünkü yeterince renkli ve güzel değil çiller.
Ne kusuru aksine çilli insanlar daha sempatik bence.
Cevap
18Cevap
Melanositlerin belirli yerlerde yogunluk gostererek ortaya cikardigi bir kusurdur ciller. Her kusur boyle tatli olsa.
Bu iyi değil, Güneşten sakınmalı, güneş kremi kullanmalı. Sağlık açısından riskli grup olur beyaz ten ve çilli insanlar
Ergenlik dönemimde tüm çillerim kayboldu, o zaman daha bir albenim vardı.
Kusur muu, allah onu bike yakisana vermiş keşke bende de olsa o kadar güzel bisey ki. Ne kusur ne özellik çil bir ayrıcalık
Toplumun yarattığı güzellik algısını pek takmiyorum ve her kadın güzeldir, kusursuzdur.
Onu farklı kılan hos bir özellik bence. Kesinlikle kusur degil.
Özellik değil, kusur hiç değil , Nasıl ben çıktığında parçası oluyorsa çilde onların parçası
Kusur olarak görmüyorum ama kişi güzelse her şekilde güzel
Yav yok bence guzel degil puruzsuz bir cilt tercihimdir birkac guneste cikardi onlari yok ettim acilen
bazi insanlarda kusur gibi dururken bazilarinda gift from heaven gibi duruyo
(turkce nasil desem bilemedim :) )
Bende var güneş gören her yerinde var denize gidip yanmaya korkuyorum kaçarım güneşten
seksilik katmıyor tatlılık katıyor resimdeki çilliyi beğenmedim :)
Sevgilimde çilli ona çok yakışıyor çok tatlı duruyor onda
Çil değil ben var bende
kimine kusur, kimine güzellik.
Kusur olarak görmüyorum tatlı bile sayılır
bence kusur degil guzellik :) ciller
ben kusur olarak görmüyorum farklılık gibi bir şey
Bir tür deri hastalığı
çok güzel duruyor neresi kusur bunun
Şimdi çil yaptırma moda oldu... Bence güzel
ben cok begeniyorum bence özellik
Benim gorusumce hoş bir özellik.
O da bir güzellik bence. 💕
Farklılık bazılarında acayip tatlılık
çilli bir yüz itici ama kusur değil
Olmazsa iyi ama olursa da tatli duruyor
bence kusur sayılmamalı
Kusurda değil özellikte değil.
Özel bir güzellik bence..
bence güzel duruyor..
kişiden kişiye bir nevi
Senin ne olarak gördüğün önemli 😊
Ne kusuru yav tövbe de, Allah öyle yaratrmış...
Kişiden kişiye göre değişir..
Güzellik
Bende vardi gitti iyiki
Güzel doğal duruyor
Guzellik
özellik
Genetik
Kusur değil
Özellik
yakisio kimime
Özellik.
Kusur
özellik
Özellik
özelik bana göre
Özellik
farklılık..
Kusur değil
Özelliktir tabii
Kusur değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar