Gözeneklerin sıkışması mı daha iyi, açılması mı?

Ben birşeyi anlamıyorum. Ciltte gözeneklerin açılması mı iyi, yoksa kapanması mı? 🤔
Bilenler yardımcı olabilir mi
Gözeneklerin sıkışması mı daha iyi, açılması mı?
Cevapla