
Yanlış düşünüyor da olabilirim. Lütfen bu şekilde gülen arkadaşlar bana darılmasınlar.
Ama olması gereken şu yani.

Demin bir video izliyodum ordan aklıma geldi gece gece.
Sizin bu konuda fikirleriniz nelerdir?


Ağız yapısı önemsiz. Bir nasıl güldüğü iki neye güldüğü soruları daha önemli.
Gülme şekli edebini, güldüğü şey ise zekasını belli eder.
tamam.
Kuzenlerimde var bu, iki tane küçük kas varmış dudakları yukarı çeken, onları alıyorlar ve işlem tamam.
Aynen ben de öyle. Hiç beğenmiyorum :( ama Allah vergisi işte yapcak bişey yok. Onların elinde olan bişey değil
kesinlikle. yargılamıyorum ama güzelliklerine gölge düşürüyor sanki.
Doğuştan gelen şeyler bunlar, ya Sende onlardan biri olsaydın?
tedavi olurdum. düzeltiyorlar.
Parası yoksa? Veya kendisi ile barışıksa? Ya da sorun Senin bakış açında ise.
Ne yapsın gülmesin mi?
Şu durumda haklı olabilirsin. Diş ve ağız bakımına önem vermez ve ortaya hoş bir manzara çıkmaz. "Git temizle ağzını" dersin olur biter. Yüzüne karşı söylenmeyen herşey aslında zayıflık göstergesidir. Hatta bakım yapıyorsa bile söyle "Senin bu görüntünü beğenmiyorum" de..
ben böyle gülen biri varsa yaşamasın ölsün demedim ki. çok gereksiz hassasiyet gösterildi.
alay etmedim dalga geçmedim. beğenmiyorum dedim. kimisi katıldı, kimisi katılmadı, kimisi kızdı falan. değişik bir soru oldu. gööze hitap etmiyor olduğu doğru. ama sırf böyle gülüyor diye biriyle bağımı kesmem herhalde.
Cevap
14Cevap
Hayır bazıları 32 dişini göstermeyi başarabiliyor nasıl yapıyorlarsa
bide o var evet :D
tebessüm ediceksin
hiç dikkatimi çekmemişti. bence gülen herkes güzeldir.
İnsan elinde olan bir şey değil tabi ama bende beğenmiyorum
Değişik konuşurken küçük dilini gördüğüm insanlar oluyor hos degil gibi bisey sanırım
Onlar da sana bayılmıyordur 😂😂😂
teşekkür
Rica
Benim dişim bile gözükmüyor ya
benimde :D
Aynen. Ben de oyleyim.
garibime gidiyor :(
Tiksiniyorum beğenmesem yine iyi
#İnciheryerde
abartmayalım :D
Bende öyle
Kendimizmi istedik böyle olmayı?
tedavisi var :)
bana ne kızıyosunuz allah aşkına :D
İyide onun elinde olan birsey degil ki bu.
Bencede hoş gözükmüyp
Sen beğenme zaten
allah aşkına neyine alınıyosunuz? tedavisi bile var be. alt tarafı soru abartma.
Midem bulanır o anlar.
Iyyykkk uzaklaşırım
o kadar da değil :D
Çok biliyorsun
çik biliyirsin. senden nefret ediyorum :D
Teşekkürler ❤
Evet
bende beğenmiyorum
aynen ben de sevmem
sanane * çık Allahmısın senmi karar veriyosun
Aynen katiliyorum😃
Hahahha ah bide yazsan varya
neyi?
Özelden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar