Gülerken diş etleri görünen insanları beğenmiyorum. Size de oluyor mu?

Gülerken diş etleri görünen insanları beğenmiyorum. Size de oluyor mu?
Şu görüntüden hiç mi hiç hoşlanmıyorum. Diş etleri görününce ne kadar güzel/yakışıklı olursa olsun estetikten uzakmış gibi geliyor bana.
Yanlış düşünüyor da olabilirim. Lütfen bu şekilde gülen arkadaşlar bana darılmasınlar.
Ama olması gereken şu yani.
Gülerken diş etleri görünen insanları beğenmiyorum. Size de oluyor mu?



Demin bir video izliyodum ordan aklıma geldi gece gece.
Sizin bu konuda fikirleriniz nelerdir?

Gülerken diş etleri görünen insanları beğenmiyorum. Size de oluyor mu?
Cevapla