Saçlarımı kestim fönlü çok tatlı durdu yıkandım, doğal bok gibi :(?

kıvırcık bir de kısacık kaldı ya :/ napacağım ben bu saçları
Saçlarımı kestim fönlü çok tatlı durdu yıkandım, doğal bok gibi :(?
Cevapla