Goz altlarimda boyle kizariklik var nasi gecirebilirim bunu bepanthol El yuz kremi suruyorum gecer?

Goz altlarimda boyle kizariklik var nasi gecirebilirim bunu bepanthol El yuz kremi suruyorum gecer?
her iki tarafida boyle nasil gecer madeassol suruyom sabah baska caresi yok mu ya :( sical ve sogukda deisiyo yaaa :( yardim edermsnz ne gibi duruyo yanik gibimi gunes yanigi falanmi anlamadm :( 2 senedir boyle oldu
Goz altlarimda boyle kizariklik var nasi gecirebilirim bunu bepanthol El yuz kremi suruyorum gecer?
Cevapla