Kozmetik ürünleri hiç hayatımızda olmasaydı nasıl olurdu?

Şöyle bir hayal edelim. Makyajmış, bakım ürünleriymiş falan hiçbiri yok. Herkes tabiri caizse annesinden doğduğu gibi "doğal" olacak.
Nasıl olurdu?
Kozmetik ürünleri hiç hayatımızda olmasaydı nasıl olurdu?
En başta erkeklerin "sevgilinizi bir suya tutmadan evlenmeyin" geyiği çöp olurdu herhalde :D
Kozmetik ürünleri hiç hayatımızda olmasaydı nasıl olurdu?
Cevapla