Bıyık bölgemi jilet ile alıyorum artık bu yöntemi kullanmak istemiyorum. İp veya ağda yapmak istesem olur mu?

1 yıl oluyor bu yöntemi kullanalı değiştirmek istesem alabilir miyim? Yoksa hayatımın sonuna kadar buna mecbur muyum? Lütfen acil cevap..
Bıyık bölgemi jilet ile alıyorum artık bu yöntemi kullanmak istemiyorum. İp veya ağda yapmak istesem olur mu?
Cevapla