Saçları jiletle kazımanın bir faydası olur mu?

Saçlarım çok seyrek ve git gide de seyreliyor. Bende böyle bir altı yedi aylığına her gün jiletle kafamı traş etmeyi düşünüyorum. Zaten dikey geçiş sınavına hazırlandığım için öyle pek dışarı da çıktığım yok. Ayrıca kazıtmak faydalı olur diye düşünüyorum çünkü saç dipleri hava alıcak ve güneşe felan çıktığında güneş görücek. Tabii bu arada biotin vitamin de kullanıyorum bide kazıttıktan sonra yılan yağı ve sarımsakta kafaya uygulayacağım haftada bir. Sizce faydası olur mu? Düzenli bir altı ay jiletle traş etmek?
Saçları jiletle kazımanın bir faydası olur mu?
Cevapla