Alnım böyle kepek kepek oluyo kuruyor elimi sürünce hep ölü deriler dökülüyor ne yapacam normale dönsün diye?


Cildin kuru olduğundan kaynaklanıyor bnmde öyleydi normal nemlendirici kullanma geçmez hatta yağlanır kötü olur
Sen ne önerirsin
Napucak 😬 ne
Aslında. Bn doktora girmiştim akne için ama doktora demiştim cildim kuru diye öyle bisi önerdi onu kullanıyorum artık kurumuyoda yuzum. Akne varsa sizdede onerebilirim ama yoksa kullanmanız doğru olurmu bilemiyorum
@Lolıtal mineaderm in lightening cleaser gel. o kullanıyorum
süt özlü kremler kullan bende de çok fala oluyor eczaneler satıyor
Cevap
1Cevap
soğuklardandir sabah aksam iyi bir nemlendirici ile bakim yapmaya çalışın
Kremler işe yaramıyor pek. Kuruluk var ölü derileri atıyo cildin. Doğal maske yap işe yarayacaktır
Kuruluktan nemlendirici kullan
Peeling yap ve Nemlendirici sür
Kafanı rahatlat biraz kabarmıs
krem sür yüzüne
Ya sürüyorum ama sürekli oluyo bu şekil
Tamam teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar